Silnik dławi się w czasie przechodzenoa na gaz
Silnik dławi się w czasie przechodzenoa na gaz
Tak jak pisałem w temacie silnik dławi się w chwili przechodzenia na gaz (zimny) Gorący schodzi (nieregularnie) z obrotów i czasami gaśnie. Po ok. 1 godz postoju przy odpalaniu ponownie się dławi (po przejechaniu ok 200 m na paliwie przełącza się bezproblemowo) Wymieniona sonda lambda, pompa paliwa, filtry, swiece, przewody wysokiego napięcia a autko dalej robi sobie dowcipy. Instalacja gazowa Leonardo Pro, wymienione "bebechy" parownika i dalej nic. POMOCY
dolot od przodu a parownik elpigazu
[ Dodano: 2007-05-19, 18:15 ]
regulację też już robili i jest makabryczni jak chodzi na zimno to robi numery na ciepłym i odwrotnie. Na benzynce śmiga rewelacja a na gzie lipa
[ Dodano: 2007-05-19, 18:17 ]
wszystkie elementy grałyy ze sobą w chwili założenia skopało się niedawno a tak chyba ze 3 latka śmigałem i nie wiedzialem kiedy się przełączył ba nawet spadek mocy był mało zauważalny
[ Dodano: 2007-05-19, 18:15 ]
regulację też już robili i jest makabryczni jak chodzi na zimno to robi numery na ciepłym i odwrotnie. Na benzynce śmiga rewelacja a na gzie lipa
[ Dodano: 2007-05-19, 18:17 ]
wszystkie elementy grałyy ze sobą w chwili założenia skopało się niedawno a tak chyba ze 3 latka śmigałem i nie wiedzialem kiedy się przełączył ba nawet spadek mocy był mało zauważalny
-
- Posty: 6067
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 129 razy
Rozumiem, że te wszystkie sprawy wymieniałeś po rozpoczęciu kłopotów.
Zobacz, czy śruba na parowniku
[External Link Removed for Guests]
Nie jest czasem zakręcona na amen.
Jeśli jest, albo jest odkręcona o <1/4 obrotu, albo powyżej 1 obrotu, odkręć ją o 3/4 obrotu i dopiero jedź na regulację.
Zobacz, czy śruba na parowniku
[External Link Removed for Guests]
Nie jest czasem zakręcona na amen.
Jeśli jest, albo jest odkręcona o <1/4 obrotu, albo powyżej 1 obrotu, odkręć ją o 3/4 obrotu i dopiero jedź na regulację.
Przerób, żeby ciągło z boku, z tyłu, od dołu, nie od przodu.pawelbak pisze:dolot od przodu
Dziękuję za porady. Mój parownik wygląda zupełnie inaczej. Czy jest jakaś różnica w parownikach jeżeli chodzi o pojemność silnika - bo może mam źle dobrany po wymianie?
[ Dodano: 2007-05-22, 21:14 ]
Przepraszam że zaglądam dopiero po pewnym czsie ale jestem troche zajęty zawodowo. I jeszcze raz dziękuję za porady
[ Dodano: 2007-05-22, 21:14 ]
Przepraszam że zaglądam dopiero po pewnym czsie ale jestem troche zajęty zawodowo. I jeszcze raz dziękuję za porady