Silnik dławi się w czasie przechodzenoa na gaz

pawelbak

Silnik dławi się w czasie przechodzenoa na gaz

#1

Nieprzeczytany post autor: pawelbak »

Tak jak pisałem w temacie silnik dławi się w chwili przechodzenia na gaz (zimny) Gorący schodzi (nieregularnie) z obrotów i czasami gaśnie. Po ok. 1 godz postoju przy odpalaniu ponownie się dławi (po przejechaniu ok 200 m na paliwie przełącza się bezproblemowo) Wymieniona sonda lambda, pompa paliwa, filtry, swiece, przewody wysokiego napięcia a autko dalej robi sobie dowcipy. Instalacja gazowa Leonardo Pro, wymienione "bebechy" parownika i dalej nic. POMOCY

ja37

V.I.P.
Posty: 6068
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

pawelbak, a regulacja była robiona?
Jak masz zrobiony dolot powietrza?
Jaki masz parownik?

pawelbak

#3

Nieprzeczytany post autor: pawelbak »

dolot od przodu a parownik elpigazu

[ Dodano: 2007-05-19, 18:15 ]
regulację też już robili i jest makabryczni jak chodzi na zimno to robi numery na ciepłym i odwrotnie. Na benzynce śmiga rewelacja a na gzie lipa

[ Dodano: 2007-05-19, 18:17 ]
wszystkie elementy grałyy ze sobą w chwili założenia skopało się niedawno a tak chyba ze 3 latka śmigałem i nie wiedzialem kiedy się przełączył ba nawet spadek mocy był mało zauważalny

ja37

V.I.P.
Posty: 6068
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Rozumiem, że te wszystkie sprawy wymieniałeś po rozpoczęciu kłopotów.
Zobacz, czy śruba na parowniku
[External Link Removed for Guests]
Nie jest czasem zakręcona na amen.
Jeśli jest, albo jest odkręcona o <1/4 obrotu, albo powyżej 1 obrotu, odkręć ją o 3/4 obrotu i dopiero jedź na regulację.
pawelbak pisze:dolot od przodu
Przerób, żeby ciągło z boku, z tyłu, od dołu, nie od przodu.

pawelbak

#5

Nieprzeczytany post autor: pawelbak »

Dziękuję za porady. Mój parownik wygląda zupełnie inaczej. Czy jest jakaś różnica w parownikach jeżeli chodzi o pojemność silnika - bo może mam źle dobrany po wymianie?

[ Dodano: 2007-05-22, 21:14 ]
Przepraszam że zaglądam dopiero po pewnym czsie ale jestem troche zajęty zawodowo. I jeszcze raz dziękuję za porady

ja37

V.I.P.
Posty: 6068
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

pawelbak pisze:Czy jest jakaś różnica w parownikach jeżeli chodzi o pojemność silnika
To raczej zależy od mocy, nie od pojemności.
Może być parę rodzajów elpigazu, ale zasada działania i regulacji jest ta sama.
Zresztą poczytaj sobie, o co chodzi w gazie:
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ