To na początek wymień termostat, ponieważ jak jest ciutke ponad niebieskim paskiem to jest za niska. Normalnie termostat sie otwiera przy 92 stopniach.Piterw pisze:Jeśli chodzi o temp.To maksymalnie ciut nas niebieskim paskiem.A jak postoje na światłach itd to tak między paskiem a 90.Z tego co wiem nie ma katalizatora
Dużo Pali | Duże spalanie w astrze | czy wymienic filtry?
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 02 paź 2008, 9:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Piterw, u mnie był założony termostat który sie otwieral na 82 stopniach a nie na 92. Może masz podobnie.
[External Link Removed for Guests] z tego co widze jest on z obudową, może być inny wkład włożony. Poczytaj czy samego wkladu nie da sie wymienić ( wychodzi zwykle jakieś 20zł taniej )
musisz poczytać czy przypadkiem termostat nie jest za rozrządem... W tedy musial byś być w 100% pewien ze to termostat bo sporawe wychodza koszta.
Dodam ze jeżeli wkląd jest taki sam jak do daewoo (temp otwarcoa 82-87 ) to ktoś mógl sie pomylić i dać termostat/wklad z daewoo do opla i taki efekt
[External Link Removed for Guests] z tego co widze jest on z obudową, może być inny wkład włożony. Poczytaj czy samego wkladu nie da sie wymienić ( wychodzi zwykle jakieś 20zł taniej )
musisz poczytać czy przypadkiem termostat nie jest za rozrządem... W tedy musial byś być w 100% pewien ze to termostat bo sporawe wychodza koszta.
Dodam ze jeżeli wkląd jest taki sam jak do daewoo (temp otwarcoa 82-87 ) to ktoś mógl sie pomylić i dać termostat/wklad z daewoo do opla i taki efekt
[External Link Removed for Guests]
Raczej na pewno ma za rozrządem i jeśli jest takie rozwiązanie, to nie wiem jak Wy ale ja co wymianę rozrządu będę wymieniał i pompę wody i termostat bo szkoda nerwów później. Przyznam się tylko, że w tamtym roku jak zakupiłem ASTRE to miałem właśnie takie wskazania temp. jak Piterw, i to była wina termostatu(spalanie w cyklu mieszanym przy bardzo lekkiej nodze, zimą dochodziło lekko do 10L/100km),dałem mechanikowi na wymianę rozrządu, pompy wody i termostatu przy okazji. Za 60zł zmienił wszystko
Piterw także kupuj termostat i albo wymieniaj sam jak czujesz się na siłach, a jak nie to zleć to mechanikowi. Szkoda paliwa i pieniędzy
Piterw także kupuj termostat i albo wymieniaj sam jak czujesz się na siłach, a jak nie to zleć to mechanikowi. Szkoda paliwa i pieniędzy
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 08 maja 2008, 19:05
- Imię: Jarek
- Auto: Accord
- Silnik: F18b2
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk-Oliwa
- Kontakt:
Jest za rozrządem trzeba pompe wody zdemontować niestety na 10000%:) U mnie temp. super ,brak wycieków itd. a spalanie 12 l niestety Piterw zmień termostat i powiedz jak rezultaty to będę wiedział na 100% co jest przyczyną tego wysokiego spalania hehe .Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-01-05, 18:48 ]
dodam ze kata mam nowego i sonda sprawna w 100% (sprawdzana na przyrządzie do sond)
[ Dodano: 2009-01-05, 18:48 ]
dodam ze kata mam nowego i sonda sprawna w 100% (sprawdzana na przyrządzie do sond)
"We Ride Together,We Die Together" Bad Boys for life
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 02 paź 2008, 9:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Powiem tak-mam astre 3 miechy i jeszcze nie widziałem żeby wskażnik temp był na 90-nawet nie dochodził do niej.Jeżeli dobrze rozumiem to ciepło z silnika powinno iść na chłodnice w momencie 90 stopni-wtedy otwiera sie termostat,tak?Tylko że u mnie przeważnie jest tak ze asterka nawet nie dobija do połowy między niebieskim a 90 a gorąco w aucie jak w arabii.Zaraz sprawdze jak to jest,zostawie autko na chodzie, ale pewnie mam na otwartym termostat.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 08 lip 2008, 1:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowa Sól/Głogów
- Kontakt:
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 02 paź 2008, 9:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 18 lis 2007, 14:41
- Imię: Michael
- Auto: V850
- Silnik: B5252S
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: MCE
- Kontakt:
A co ma piernik do wiatraka?Piterw pisze:W ogóle to wczoraj i dziś zauważyłem że jak odpale to obroty mi dochodzą do 3 tys. spadają ponizej 1 tys.Pewnie jednak będzie ten termostat walnięty.
To, że obroty skaczą może być spowodowane zasyfionym silniczkiem krokowym (biegu jałowego). Termostat to tylko niedogrzany silnik i co za tym idzie większe spalanie, albo przegrzewanie silnika.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 02 paź 2008, 9:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt: