Astra F 1.6 8V LPG gaśnie gdy zimny

Hary

Astro-maniak
Posty: 87
Rejestracja: 13 paź 2008, 17:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pomiechówek, Czosnów
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Hary »

wątpie żeby uznali gwarancje parownika po roku, powiedzą że nieprawidłowo eksploatowany albo cos, a napisz jeszce jaki to parownik

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: dresat »

Hary, Z reguły gwarancja na instalację opiewa na 2(dwa) lata; jeśli klaudiuszozo jeździł na nakazane przeglądy i ma to potwierdzone stemplami, to ja nie widzę problemu z wymianą, a tym bardziej po rocznym użytkowaniu. ;)
myśleć...też bym umiał!

klaudiuszozo

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 05 lis 2008, 12:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ozorków
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: klaudiuszozo »

Gwarancja jest na 24 miesiące, sprawdzałem w książce. Nie mam pojęcia jaki to jest parownik. Na pewno jest to instalacja gazowa z komputerkiem. Czyli rozwiązany byłby problem z tym przełączaniem się na gaz. Może parownik ma tylko rok, ale przebieg na nim to około 60 tys. Może dlatego coś z nim nie tak... Pojade w pon lub w śr do gazownika to się dowiem i opiszę.

A jaki może być problem tego, że silnik odpala mi za pierwszym razem tylko gdy jest ciepły? Problem przełączania na gaz jest już rozwiązany. Ale on ma problem z odpaleniem się na benzynce. Musze z rana porządnie poruszać rozrusznikiem i podpompować paliwo. Sytuacja występuje tylko wtedy gdy są temperatury od +10 do terperatur minusowych. No na tych +10 to jeszcze jakoś idzie. Ale gdy w nocy było 0st lub 3st to już tragedia. A aku wymieniony, przeowdy i świece też. W co teraz celować? W pompke benzyny czy raczej w czujnik temperatury w silniku?
Sprzedam antene nową do Opel Astra F Sedan : [External Link Removed for Guests]

Usunięty użytkownik 3235

#14

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

klaudiuszozo, na parowniku powinieneś mieć wybite choćby jakieś symbole, numery. Wrzuć fotkę parownika jak możesz.

Co do odpalania na benzynie, to ja obstawiam pompę paliwa. Nie ma ona wg mnie swojej sprawności/wydajności stąd te hece...

klaudiuszozo

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 05 lis 2008, 12:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ozorków
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: klaudiuszozo »

Byłem u gazownika. Nie wiem czy to stacja benzynowa czy może pracownicy gazownika nawalili mi kleju do parownika :| Normalnie jak mi to pokazali to mnie zwaliło z nóg. Skąd w parowniku mógł się wziąć klej? Ponoć na stacji mieli badziewne paliwo i wlali mi z jakimś klejem. Zgarneli ze mnie 150 zł za czyszczenie parownika 1litrem nitro. Ktoś się może wypoiwedzieć na ten temat?
Aha i dodam do tego, że silnik ma teraz 60-70% swojej sprawności... Niedosyć że zaczął pracować jak diesel to jeszcze brak mocy na jedynce i dwojce...

Hary

Astro-maniak
Posty: 87
Rejestracja: 13 paź 2008, 17:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pomiechówek, Czosnów
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Hary »

klaudiuszozo pisze:Skąd w parowniku mógł się wziąć klej?
ten klej to najprawdopodobniej mieszanina gaz\u i płynu chłodniczego
klaudiuszozo pisze:Zgarneli ze mnie 150 zł
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: za tyle to nowy parownik kupisz, sprawdz czy tej wody nieubywa, jesli tak to parownik jest nieszczelny

klaudiuszozo

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 05 lis 2008, 12:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ozorków
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: klaudiuszozo »

No dobrze, to teraz opiszę problem odpalania silnika. Problem w tym, że silnik odpala za dotknięciem dopiero gdy jest ciepły. Gdy autko wstawiłem do garażu to rano również nie miał problemów z odpaleniem, więc chodzi o temperature. Zauważyłem, że właśnie rano gdy próbuję go odpalić strasznie sie wybielają lampki tzn. tak jakby nie było mocy w aku, a przeciez jest nowy. Lampki tak gasną, że ich prawie nie widać. Może celować w termostat? Kwota to około 20 zł a gdzieś ktoś na forum umiescił opis jak go wymienić. Proszę o opinię i podpowiedzi.

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

jesli rozrusznik kreci dobrze to sprawdz napiecie na instalacji po stacyjce ze szczegolnym uwzglednieniem obwodu tablicy . to moze byc nawet wina luznego styku na bezpieczniku . termostat nie spowoduje spadku napiecia na lampki tak ze szukaj w elektryce na odcinku aku -stacyjka bezpieczniki i dalej . jesli rozrusznik kreci slabo to by moglo swiadczyc o zbyt duzym poborze pradu lub tez ze ci cos rozladowuje aku .zacznij rano na zimnym od sprawdzenia jakie jest napiecie na aku podczas pracy rozrusznika .
marpas 1954

ODPOWIEDZ