Dziwne odglosy przy wciskaniu sprzegla i na biegu jalowym

jordan23

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 25 lut 2008, 12:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Dziwne odglosy przy wciskaniu sprzegla i na biegu jalowym

#1

Nieprzeczytany post autor: jordan23 »

Witam!

Mam bardzo dozy problem bo nie wiem o co chodzi nie jestem mechanikiem i czekam na pomoc.

A wiec dzisiaj jezdzilem swoja asterka bylo wszystko oki do momentu gdy wylaczylem silnik i po kwadransie uruchomilem go ponownie slyszlem jakies zgrzytu piski i rzerzenie i nie wiem co to moze byc jedyne co mi przychodzi na mysl to to ze moze mi sie konczy sprzeglo naprawde bardzo prosze o wasza pomoc.

P.S. Za wszystkie porady i sugestie z gory dziekoje.

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Ja obstawiam kończące swój żywot łożysko oporowe. A jeśli wymieniać je to od razu kompletne sprzęgło na nowe.

Jeśli chodzi o sprzęgło, wybór firmy itd to wiele było o tym pisane. Wystarczy użyć opcji SZUKAJ ;)

czaaarny

Astro-maniak
Posty: 831
Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
Imię: Marecki
Auto: Vectra B SRi
Silnik: 1,8xe1
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: czaaarny »

orientuje sie ktos jaka jest mniej wiecej cena takiego łozyska? i czy ciezko samemu zmienic to łozysko?
silnik, 4 koła i mina wesoła :P

esio_22

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 01 lip 2008, 20:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kołbiel
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: esio_22 »