Wzory zegarów a model Astry. Dopasowywanie.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lis 2008, 21:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Wzory zegarów a model Astry. Dopasowywanie.
Witam wszystkich serdecznie:)
Po ostatnim temacie dotyczącym wymiany termostatu, układu chłodzenia i czujników temperatury, pora przyszła na wzory zegarów i dostosowanie ich do modelu auta.
Jak się zorientowałem jest parę wzorów zegarów rózniących się od siebie wyglądem. Są zegary z obrotomierzem jak i bez. Również można spotkać różne skale prędkości, obrotów jak i wskaźników temperatury i paliwa.
Wpadłem na pomysł aby jakoś to poukładać i przyporządkować dany model zegarów do danego auta bo tak to chyba powinno wyglądać..
Oczywiście nie poradze sobie bez Waszej pomocy..
Proszę więc o zamieszczanie zdjęć jak i opisów w jakim samochodzie się znajdują. Może to sie przydać osobą u których wskazania są błędne. Taką osobą jestem ja..
Mój problem dotyczy wskaźnika temepratury. Wskaźnik zatrzymuje się napierwszej kresce i nieraz nieco się wyhyla. Temperatura nie dochodzi do 90st. Jestem pewien że gdybym zastosował inną skale cczyli inne zegary było by ok, ponieważ w tych innych w miejscu pierwszej kreski jest właśnie 90st.
Nie mam pojęcia z jakiego auta są własnie te zegary. Jak bym to wiedział to kupił bym wtedy czujnik temp. do danego modelu i myśle że by to sprawę załatwiło:)
Czekam na Wasze zdjęcia i opisy. Z góry dziękuje za pomoc:)
Po ostatnim temacie dotyczącym wymiany termostatu, układu chłodzenia i czujników temperatury, pora przyszła na wzory zegarów i dostosowanie ich do modelu auta.
Jak się zorientowałem jest parę wzorów zegarów rózniących się od siebie wyglądem. Są zegary z obrotomierzem jak i bez. Również można spotkać różne skale prędkości, obrotów jak i wskaźników temperatury i paliwa.
Wpadłem na pomysł aby jakoś to poukładać i przyporządkować dany model zegarów do danego auta bo tak to chyba powinno wyglądać..
Oczywiście nie poradze sobie bez Waszej pomocy..
Proszę więc o zamieszczanie zdjęć jak i opisów w jakim samochodzie się znajdują. Może to sie przydać osobą u których wskazania są błędne. Taką osobą jestem ja..
Mój problem dotyczy wskaźnika temepratury. Wskaźnik zatrzymuje się napierwszej kresce i nieraz nieco się wyhyla. Temperatura nie dochodzi do 90st. Jestem pewien że gdybym zastosował inną skale cczyli inne zegary było by ok, ponieważ w tych innych w miejscu pierwszej kreski jest właśnie 90st.
Nie mam pojęcia z jakiego auta są własnie te zegary. Jak bym to wiedział to kupił bym wtedy czujnik temp. do danego modelu i myśle że by to sprawę załatwiło:)
Czekam na Wasze zdjęcia i opisy. Z góry dziękuje za pomoc:)
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lis 2008, 21:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lis 2008, 21:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
W takim razie wychodzi na to, że masz temp. 90st, a to już jest ok.
Tylko skala nie ta. Słyszałem, że w ASTRACH była seria wskaźników źle wyskalowanych ale na ile to prawda to nie wiem. Teraz nic innego jak zakupić nowe zegary z obrotomierzem i cieszyć się poprawnymi wskazaniami. Ty pewnie nie masz obrotomierza w tych swoich zegarach i nie wiem bo nie rozbierałem tych rzeczy i nie przekładałem czy wszystko będzie pasować? Elektryka pewnie tak ale co z połączeniem obrotomierza? Może masz wszystko wyprowadzone i wystarczy przełożyć zegary?Nie jestem pewien ale chyba wszystko powinno być ok. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
Swoją drogą, wrzuć fotkę swoich zegarów jak możesz
Tylko skala nie ta. Słyszałem, że w ASTRACH była seria wskaźników źle wyskalowanych ale na ile to prawda to nie wiem. Teraz nic innego jak zakupić nowe zegary z obrotomierzem i cieszyć się poprawnymi wskazaniami. Ty pewnie nie masz obrotomierza w tych swoich zegarach i nie wiem bo nie rozbierałem tych rzeczy i nie przekładałem czy wszystko będzie pasować? Elektryka pewnie tak ale co z połączeniem obrotomierza? Może masz wszystko wyprowadzone i wystarczy przełożyć zegary?Nie jestem pewien ale chyba wszystko powinno być ok. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
Swoją drogą, wrzuć fotkę swoich zegarów jak możesz
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
[External Link Removed for Guests] przeczytaj pkt 12 pod haslem opel . na tej samej zasadzie dziala czujnik do zegara i w zwiazku z tym nie probuj kombinowac jak kon pod gore . jezeli czujnik bedzie mial zla charakterystyke temperaturowa to nic tu nie poradzisz . jeszcze raz twierdze ze to te same zegary tylko z inna skala . poza tym w roznych wersjach stosowane byly dwa rodzaje napiec zasilania zegarow 10 lub 12V co nie pozostaje bez wplywu na poziom wskazan i wersje te roznily sie m.innymi taka pierdola jak zegary ( wlasciwie skale ), ale o poziomie wychylenia nadal decyduje czujnik i napiecie zasilania .dlatego tez czesto sie zdarza ze czujnik temp oszukuje bo nastapilo uszkodzenie stabilizatora tyle ze wowczas oszukuja wszyskie zegary zasilane z tego zrodla tzn obrotek paliwo i temperatura . umownie mowimy tu o zegarach a prawidlowo musimy zdac sobie sprawe ze to t y l k o WSKAZNIK i nie mozna go porownywac z dokladnoscia nawet do podlego termometru . osobiscie uwazam ze dokladnosc wskaznika temp. jest znikoma i nigdy na podstawie jego wskazan nie oceniam rzeczywistej temp. od tego jest termometr lub multimetr . decyzja nalezy do ciebie ale watpie czy to rozwiaze twoj problem. pozdro
[ Dodano: 2008-11-07, 12:30 ]
[External Link Removed for Guests] w dziale FAQs znajdziesz wszystko co jest zwiazane z rodz licznikow i ich zasilaniem tak ze nie kombinuj tylko poczytaj i przemysl .
[ Dodano: 2008-11-07, 12:36 ]
sorki rzecz dotyczy zegarow a nie licznikow .
[ Dodano: 2008-11-07, 12:30 ]
[External Link Removed for Guests] w dziale FAQs znajdziesz wszystko co jest zwiazane z rodz licznikow i ich zasilaniem tak ze nie kombinuj tylko poczytaj i przemysl .
[ Dodano: 2008-11-07, 12:36 ]
sorki rzecz dotyczy zegarow a nie licznikow .
marpas 1954
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 lis 2008, 11:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ja miałem zwykłe zegary bez obrotomierza (1102), ale przełożyłem sobie z obrotkiem.I otóż pojawiły się problemy - okazało się, że w tym liczniki z obrotkiem był walnięty czujnik prędkości:auto jechało, ale komputer "widział" jakby stało i pojawiało się "check engine".Wymieniłem na drugie wczoraj, i póki co śmiga;].Ale sama kwestia przełożenia sobie zegarów, ich dostępności jest dziecinnie prosta, zresztą był gdzieś tu fajny manual(pozdrawiam autora, pomogło mi to:))
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 lis 2008, 11:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: