Brak ciepłego powietrza
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 09 lis 2008, 22:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Brak ciepłego powietrza
Witam.
Mam ostatnio pewien problem, dziwnie zachowuje sie moje dmuchawa. Mam astre F 1992 rocznik kombice. Z pośród moich 3 biegów działaja tylko dwa: 2, 3. Oprócz tego czasem leci gorące powietrze a raczej częściej leci tylko zimne. Trudno doszukac sie jakiejkolwiek rutyny bo czasem jak jade szybciej to leci troche cieplego powietrza a jak sie zatrzymuje to juz leci zimne a czasem wciaz bez znaczenia predkosci leci zimne, z koleji innym razem cieple powietrze leci tylko na pierwszym nie dzialajacym biegu.
Idzie zima i troche sie martwie.
Wiecie moze co moglo sie popsuc ??
Pozdrawiam Phate
Mam ostatnio pewien problem, dziwnie zachowuje sie moje dmuchawa. Mam astre F 1992 rocznik kombice. Z pośród moich 3 biegów działaja tylko dwa: 2, 3. Oprócz tego czasem leci gorące powietrze a raczej częściej leci tylko zimne. Trudno doszukac sie jakiejkolwiek rutyny bo czasem jak jade szybciej to leci troche cieplego powietrza a jak sie zatrzymuje to juz leci zimne a czasem wciaz bez znaczenia predkosci leci zimne, z koleji innym razem cieple powietrze leci tylko na pierwszym nie dzialajacym biegu.
Idzie zima i troche sie martwie.
Wiecie moze co moglo sie popsuc ??
Pozdrawiam Phate
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 26 sie 2008, 11:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rypin
- Kontakt:
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 09 lis 2008, 22:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 09 lis 2008, 22:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
co do zbiorniczka to mam taka mala szparke przy węzu powrotnym. Jak kończe jazde to slysze taki syk z pod maski a jak ja otworze to leci tamtedy para i "syyka" plynem.\
Czym to najlepiej uszczelinic ?? próbowalem poxylina ale chyba cisnienie tam jest zbyt duze bo sie po pewnym czasie odkleilo.
A co do tej dmuchawy to czy siadajacy rezystor ma wplyw na to czy leci cieple powietrze czy nie ??
Czym to najlepiej uszczelinic ?? próbowalem poxylina ale chyba cisnienie tam jest zbyt duze bo sie po pewnym czasie odkleilo.
A co do tej dmuchawy to czy siadajacy rezystor ma wplyw na to czy leci cieple powietrze czy nie ??
Phate, pozostaje albo wymienić przewód jeśli to tylko jego wina albo cały zbiorniczek płynu. Np ten:
[External Link Removed for Guests].
Po uszczelnieniu układu uzupełnij płyn i koniecznie odpowietrz układ- odkręć na kolektorze ssącym czujnik temp.-dochodzi do niego jeden kabelek, czujnik jest w okolicy alternatora na kolektorze ssącym, zalej płynu do znaku KALT na zbiorniczku, płyn przeleje się otworem po wykręconym czujniku. Zakręć czujnik, zakręć korek na zbiorniku i rozgrzej auto.
Rezystor nie ma wpływu na temp. powietrza. Dzięki sprawnemu rezystorowi dmuchawa pracuje na poszczególnych biegach, a w przypadku jego awarii na niektórych lub na żadnym.
Jaką masz temp. silnika podczas jazdy?
Powinna być 90-92stopnie. Jeśli masz inną to wina leży po stronie termostatu. Jeśli natomiast temp. masz taką jaką podałem to musiałbyś sprawdzić czy w ogóle nagrzewnica staje się coraz bardziej ciepła w miarę rozgrzewania się silnika. Jeśli nie to nagrzewnica jest zakamieniona i do wymiany.
[External Link Removed for Guests].
Po uszczelnieniu układu uzupełnij płyn i koniecznie odpowietrz układ- odkręć na kolektorze ssącym czujnik temp.-dochodzi do niego jeden kabelek, czujnik jest w okolicy alternatora na kolektorze ssącym, zalej płynu do znaku KALT na zbiorniczku, płyn przeleje się otworem po wykręconym czujniku. Zakręć czujnik, zakręć korek na zbiorniku i rozgrzej auto.
Rezystor nie ma wpływu na temp. powietrza. Dzięki sprawnemu rezystorowi dmuchawa pracuje na poszczególnych biegach, a w przypadku jego awarii na niektórych lub na żadnym.
Jaką masz temp. silnika podczas jazdy?
Powinna być 90-92stopnie. Jeśli masz inną to wina leży po stronie termostatu. Jeśli natomiast temp. masz taką jaką podałem to musiałbyś sprawdzić czy w ogóle nagrzewnica staje się coraz bardziej ciepła w miarę rozgrzewania się silnika. Jeśli nie to nagrzewnica jest zakamieniona i do wymiany.
miikii83, niech Phate poczyta sobie o tym bo może mu się przyda ale wydaje mi się, że to nie o to chodzi. W tym temacie rozmawialiśmy o nie zawsze działającym ogrzewaniu, a tu Phate nic takiego nie pisze, czyli wnioskuję że ogrzewanie załącza mu się zawsze.
Problem jest tylko w tym, że słabiutko grzeje u niego...
Problem jest tylko w tym, że słabiutko grzeje u niego...
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 09 lis 2008, 22:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: