no tak biorąc pod uwagę że ja tak 10 tysięcy raczej nie zrobię przez rok... bo na razie mało jeżdżę...tyle co do szkoły czy do dziewczynyLodówa pisze:przejedz jeszcze 10 tysięcy km i wtedy popatrz.
Naprostowanie Kierownicy...
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 10 lis 2008, 13:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
[External Link Removed for Guests]
--->Jest Vectra b htb 2.0 dth 2000r [External Link Removed for Guests]<---
--->Jest Vectra b htb 2.0 dth 2000r [External Link Removed for Guests]<---
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
- Imię: Marecki
- Auto: Vectra B SRi
- Silnik: 1,8xe1
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 08 paź 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Niemodlin
- Kontakt:
Boże- widzisz i nie grzmisz.... geometrię zawieszenia sprawdza się profilaktycznie co 15tyś km, a już na pewno po wypadku/kolizji. Zawieszenie może stracić parametry nawet po ostrym wjechaniu na krawężnik. A później będzie pytanie czemu nosi na mokrej nawierzchni po całej drodze, ścina opony, kierownica nie odbija po skręcie, drgania na kierownicy podczas jazdy....itd.itp. Jest taka zasada kolego że zawieszenie, hamulce i ukł.kierowniczy muszą być w nienagannym stanie. Tu nie ma pola na jakąkolwiek prowizorkę bądź zaniedbanie. Przyspieszone zużycie opon to "najłagodniejszy wymiar kary".sensej17 pisze:i ściąga lekko w prawo... ale to nie przeszkadza...