Naprostowanie Kierownicy...

sensej17

Astro-maniak
Posty: 155
Rejestracja: 10 lis 2008, 13:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: sensej17 »

Lodówa pisze:przejedz jeszcze 10 tysięcy km i wtedy popatrz.
no tak biorąc pod uwagę że ja tak 10 tysięcy raczej nie zrobię przez rok... bo na razie mało jeżdżę...tyle co do szkoły czy do dziewczyny
[External Link Removed for Guests]
--->Jest Vectra b htb 2.0 dth 2000r [External Link Removed for Guests]<---

czaaarny

Astro-maniak
Posty: 831
Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
Imię: Marecki
Auto: Vectra B SRi
Silnik: 1,8xe1
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: czaaarny »

i potem pytania na forum: czemu w prawo mocniej skreca niz w lewo .... albo w lewo mozna obkrecic o 2,5 obrotu a wprawo tylko o 2 :]
silnik, 4 koła i mina wesoła :P

iro_iro

Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 08 paź 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: iro_iro »

sensej17 pisze:i ściąga lekko w prawo... ale to nie przeszkadza...
Boże- widzisz i nie grzmisz.... geometrię zawieszenia sprawdza się profilaktycznie co 15tyś km, a już na pewno po wypadku/kolizji. Zawieszenie może stracić parametry nawet po ostrym wjechaniu na krawężnik. A później będzie pytanie czemu nosi na mokrej nawierzchni po całej drodze, ścina opony, kierownica nie odbija po skręcie, drgania na kierownicy podczas jazdy....itd.itp. Jest taka zasada kolego że zawieszenie, hamulce i ukł.kierowniczy muszą być w nienagannym stanie. Tu nie ma pola na jakąkolwiek prowizorkę bądź zaniedbanie. Przyspieszone zużycie opon to "najłagodniejszy wymiar kary".

ODPOWIEDZ