Objawy wydmuchanej uszczelki pod głowicą
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 02 gru 2007, 14:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 lip 2008, 22:27
- Imię: Monika
- Auto: opel astra f
- Silnik: 1.4
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: kalisz
- Kontakt:
chyba moja astra do konca padla.wczoraj podczas jazdy zaczelo przerywac i gasnac cudem dojechlalam do domu dolalam paliwa bo myslaalm ze jest malo ale to nic nie dalo, juz nie cche wcale odpalic,brat wykrecil swiece to z tej dziury po swiecy zaczął pryskac plyn(cos jakby chlodzacy z olejem ,wiekszosc chlodzacego)wie ktos moze o co tu chodzi czy to przez ta uszczelke czy (odpukac)cos z silnikiem...??????? boje sie ze silnik calkiem bedzie do niczego
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
monisiaa
Po tym co cie spotkał djagnoza jest jednoznaczna; Walnęła uszczelka pod głowica, dalsza jazda nie wskazana, bo grozi to uszkodzeniem silnika. Myslę ze nie ma co panikowac silnik powinien jeszcze po naprawie troszke pomykac. Tylko jeszcze oprócz zrobienia wymiany samej uszczelki trzeba bedzie jeszcze napewno zmienic olej w aucie bo napewno jest juz pomieszany z płynem.
Po tym co cie spotkał djagnoza jest jednoznaczna; Walnęła uszczelka pod głowica, dalsza jazda nie wskazana, bo grozi to uszkodzeniem silnika. Myslę ze nie ma co panikowac silnik powinien jeszcze po naprawie troszke pomykac. Tylko jeszcze oprócz zrobienia wymiany samej uszczelki trzeba bedzie jeszcze napewno zmienic olej w aucie bo napewno jest juz pomieszany z płynem.
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
monisia ! juz calkiem poszla uszczelka . sprawdz jeszcze czy pierscienie nie puscily plynu w olej .koniec jazdy czas na remoncik.
[ Dodano: 2008-11-24, 20:05 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
[ Dodano: 2008-11-24, 20:08 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
[ Dodano: 2008-11-24, 20:05 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
[ Dodano: 2008-11-24, 20:08 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
marpas 1954
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
A co maja pierścienie to płynu?marian paszek pisze:monisia ! juz calkiem poszla uszczelka . sprawdz jeszcze czy pierscienie nie puscily plynu w olej .koniec jazdy czas na remoncik.
[ Dodano: 2008-11-24, 20:05 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
[ Dodano: 2008-11-24, 20:08 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
-
- Posty: 222
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:55
- Imię: Tomek
- Auto: Alhambra, Ibiza
- Silnik: Stupiętnastokonny
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
ja tez nie wiem, sorry ale jak czytam tutaj niektore teorie to mi sie klata zapada.
zaciagnelo plyn i olej przez uszczelke pod lbem i tyle. wystarczy wymienic uszczelke pod glowica tak jak bozia przykazala i jezdzic dalej, a nie szukac sobie zbednych dodatkowych wydatkow.
zaciagnelo plyn i olej przez uszczelke pod lbem i tyle. wystarczy wymienic uszczelke pod glowica tak jak bozia przykazala i jezdzic dalej, a nie szukac sobie zbednych dodatkowych wydatkow.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- jacor0571
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 lis 2008, 17:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Podczas reakcji chemicznej wody (płynu chłodzącego) z olejem silnikowym powstaje biały osad konsystencji śmietanki pod korkiem wlewu oleju. Potoczna nazwa "mleko". To tez jest objaw wydmuchanej uszczelki pod głowicą ze skutkiem dostania się wody do oleju.Prince_lookas pisze:- a to mnie zaciekawiło, jak to sprawdzić?analyzer64 pisze:w oleju widać obecność wody
jacor0571
-
- Posty: 222
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:55
- Imię: Tomek
- Auto: Alhambra, Ibiza
- Silnik: Stupiętnastokonny
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 05 paź 2008, 1:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
monisiaa, auto na line i do mechanika, głowica do ściągnięcia. Jak mechanik ściągnie głowice to będzie można coś więcej powiedzieć, na 1 rzut oka uszczelka pod głowicą, ale trzeba też sprawdzić szczelność głowicy.
[ Dodano: 2008-11-24, 23:37 ]
jacor0571, G.T., silnik nie jest szczelny, w nim, w środku też znajduje się wilgoć(np korek wlewu oleju, jak i cała pokrywa zaworów od środka). Jeśli silnik do porządku się nie zagrzeje to wtedy woda nie ma jak odparować.
[ Dodano: 2008-11-24, 23:37 ]
jacor0571, G.T., silnik nie jest szczelny, w nim, w środku też znajduje się wilgoć(np korek wlewu oleju, jak i cała pokrywa zaworów od środka). Jeśli silnik do porządku się nie zagrzeje to wtedy woda nie ma jak odparować.