Objawy wydmuchanej uszczelki pod głowicą

karpik48

Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02 gru 2007, 14:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

#31

Nieprzeczytany post autor: karpik48 »

Ja to przechodziłem 3 tyg temu. Objawy identyczne jak u Was, a koszty:
- uszczelka - 90zł
- pompa wody - 80zł
- płyn chłodniczy - 30zł
- planowanie głowicy - 50zł
- robocizna - 250zł

AndrewB

Astro-maniak
Posty: 159
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#32

Nieprzeczytany post autor: AndrewB »

Zgadza sie u ciebie z pompa wody i robota 500zl a u mnie 1000zl z tym ze ja mam nowe uszczelniacze zaworów, wałka rozrzadu, nowe popychacze, nowe zawory uszczelke glowicy, pokrywy zaworów, uszczelki pod kolektory, sruby mocujace glowice i oczywiscie planowanie to chyba wszystko :)

monisiaa

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 30 lip 2008, 22:27
Imię: Monika
Auto: opel astra f
Silnik: 1.4
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

#33

Nieprzeczytany post autor: monisiaa »

chyba moja astra do konca padla.wczoraj podczas jazdy zaczelo przerywac i gasnac cudem dojechlalam do domu dolalam paliwa bo myslaalm ze jest malo ale to nic nie dalo, juz nie cche wcale odpalic,brat wykrecil swiece to z tej dziury po swiecy zaczął pryskac plyn(cos jakby chlodzacy z olejem ,wiekszosc chlodzacego)wie ktos moze o co tu chodzi czy to przez ta uszczelke czy (odpukac)cos z silnikiem...??????? :( boje sie ze silnik calkiem bedzie do niczego :(

Firek

Astro-maniak
Posty: 121
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#34

Nieprzeczytany post autor: Firek »

monisiaa
Po tym co cie spotkał djagnoza jest jednoznaczna; Walnęła uszczelka pod głowica, dalsza jazda nie wskazana, bo grozi to uszkodzeniem silnika. Myslę ze nie ma co panikowac silnik powinien jeszcze po naprawie troszke pomykac. Tylko jeszcze oprócz zrobienia wymiany samej uszczelki trzeba bedzie jeszcze napewno zmienic olej w aucie bo napewno jest juz pomieszany z płynem.

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#35

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

monisia ! juz calkiem poszla uszczelka . sprawdz jeszcze czy pierscienie nie puscily plynu w olej .koniec jazdy czas na remoncik.

[ Dodano: 2008-11-24, 20:05 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .

[ Dodano: 2008-11-24, 20:08 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
marpas 1954

AndrewB

Astro-maniak
Posty: 159
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#36

Nieprzeczytany post autor: AndrewB »

marian paszek pisze:monisia ! juz calkiem poszla uszczelka . sprawdz jeszcze czy pierscienie nie puscily plynu w olej .koniec jazdy czas na remoncik.

[ Dodano: 2008-11-24, 20:05 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .

[ Dodano: 2008-11-24, 20:08 ]
i jezeli tego plynu bylo garach tyle to profilaktycznie spusc czesc plynu . oczywiscie o ile juz nie dostal sie do oleju .
A co maja pierścienie to płynu?

G.T.

Astro-maniak
Posty: 222
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:55
Imię: Tomek
Auto: Alhambra, Ibiza
Silnik: Stupiętnastokonny
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

#37

Nieprzeczytany post autor: G.T. »

ja tez nie wiem, sorry ale jak czytam tutaj niektore teorie to mi sie klata zapada.

zaciagnelo plyn i olej przez uszczelke pod lbem i tyle. wystarczy wymienic uszczelke pod glowica tak jak bozia przykazala i jezdzic dalej, a nie szukac sobie zbednych dodatkowych wydatkow.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jacor0571

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 06 lis 2008, 17:59
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

#38

Nieprzeczytany post autor: jacor0571 »

Prince_lookas pisze:
analyzer64 pisze:w oleju widać obecność wody
- a to mnie zaciekawiło, jak to sprawdzić? :)
Podczas reakcji chemicznej wody (płynu chłodzącego) z olejem silnikowym powstaje biały osad konsystencji śmietanki pod korkiem wlewu oleju. Potoczna nazwa "mleko". To tez jest objaw wydmuchanej uszczelki pod głowicą ze skutkiem dostania się wody do oleju.
jacor0571

G.T.

Astro-maniak
Posty: 222
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:55
Imię: Tomek
Auto: Alhambra, Ibiza
Silnik: Stupiętnastokonny
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

#39

Nieprzeczytany post autor: G.T. »

jacor0571, ale mleko tudziez maslo na korku oleju powstaje rowniez w zimne dni kiedy jezdzisz na krotkich dystansach i silnik nie ma kiedy sie dogrzac, wiec maslo na korku wcale nie daje pewnosci
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Lodówa

Astro-maniak
Posty: 169
Rejestracja: 05 paź 2008, 1:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#40

Nieprzeczytany post autor: Lodówa »

monisiaa, auto na line i do mechanika, głowica do ściągnięcia. Jak mechanik ściągnie głowice to będzie można coś więcej powiedzieć, na 1 rzut oka uszczelka pod głowicą, ale trzeba też sprawdzić szczelność głowicy.

[ Dodano: 2008-11-24, 23:37 ]
jacor0571, G.T., silnik nie jest szczelny, w nim, w środku też znajduje się wilgoć(np korek wlewu oleju, jak i cała pokrywa zaworów od środka). Jeśli silnik do porządku się nie zagrzeje to wtedy woda nie ma jak odparować.

ODPOWIEDZ