Objawy wydmuchanej uszczelki pod głowicą
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 lip 2008, 22:27
- Imię: Monika
- Auto: opel astra f
- Silnik: 1.4
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: kalisz
- Kontakt:
dzieki chlopaki juz na 10000 % wiem ze to uszczelka pod glowica.babli sie nawet jak odpalam zimny silnik i przede wszystkim wtedy.z wydechu para gorzej leci jak z jakiegos parowozu.a dzisiaj na parkingu spod asterixa wylatywala kaluza(z przodu od strony chlodnicy),czy to ze ta uszczelka jest trafiona to dlatego czy moze dodatkowo mam dziurawa chlodnice,normalnie na swieta same wydatki mam nadzieje ze na uszczelce itp sie skonczy a nie jeszce dalej
-
- Posty: 222
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:55
- Imię: Tomek
- Auto: Alhambra, Ibiza
- Silnik: Stupiętnastokonny
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Czego przypilnowac przy wymianie uszczeli pod glowica. Chodzi mi o to co powinno byc wymienione, albo co dobrze jest wymienic zeby sie dluzszy czas cieszyc z autka bo wiadomo jak to fachowcy. Wiem ze uszczelki sruby glowicy ale co jeszcze? Pozdrawiam
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 sty 2008, 20:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 cze 2008, 22:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Strzyżów
- Kontakt:
Witam Zacnych i Szanownych
Mnie tez to czeka i pewnie pierścienie i może panewki . Co jest powodem demontażu głowicy w Twojej furze i jaki Masz motorek?
Przy zdjętej głowicy warto pomysleć o zaworach i uszczelniaczach zaworów. Te ostatnie właśnie bardzo często puszczają olej.
Zablienlie głowicy obowiązkowo, docierka dobrych zaworów lub wymiana uszkodzonych i równiez docierka. No i montaż głowicy ze sprawnym kluczem dynamometrycznym. Spotkałem się z późniejszym dokręcaniem głowicy po niewielkim przebiegu.
Po drodze Wyczyść co się da: przepustnica, EGR, silnik krokowy, odma itd.
Miłych prac. Daj znać jak poszło. Pozdrawiam
Mnie tez to czeka i pewnie pierścienie i może panewki . Co jest powodem demontażu głowicy w Twojej furze i jaki Masz motorek?
Przy zdjętej głowicy warto pomysleć o zaworach i uszczelniaczach zaworów. Te ostatnie właśnie bardzo często puszczają olej.
Zablienlie głowicy obowiązkowo, docierka dobrych zaworów lub wymiana uszkodzonych i równiez docierka. No i montaż głowicy ze sprawnym kluczem dynamometrycznym. Spotkałem się z późniejszym dokręcaniem głowicy po niewielkim przebiegu.
Po drodze Wyczyść co się da: przepustnica, EGR, silnik krokowy, odma itd.
Miłych prac. Daj znać jak poszło. Pozdrawiam
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
To jest na bank uszczelka pod glowica akurat znam sie na samochodach wiec nie na co czekac tylko wynieniac co do kosztow to jakis miesiac temu mi sie to przydarzylo a obiawy byly takie same ale nie chcialo mi sie tego ruszac wszyskto zrobilem sam czyli robocizna odpada jedynie naprawa glowicy u znajomego zawory 3 go wyniany nowe uszczelniacze planowanie i docieranie plus nowy rozrzad i plyny ok 400 zl ( nie ma to jak wlasny garaz pozdrawiam
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;