Witam
wiem ze było mnóstwo postów na temat załączania się wentylatora, temperatury itp...
pojechałem wymyć silnik (poniewaz cieknie i chciałem dokładnie zlokalizować wyciek) jakie było moje zdziwienie kiedy wracając stałem w korku i zobaczyłem że wskazówka jest grubo za połową (czyli 95*C) jadąc dale wskazówka przekroczyła magiczna 100, zatrzymałem sie żeby ostudzic silnik. Wiatrzak nie załączył się dlaczego??? poprawiałem wszystkie wtyczki i nic... czy mycie moglo zaszkodzić??? a i jeszcze jedno znalazłem jakiś post o bezpiecznikach sprawdziłem skrzynke i brakuje mi bezpiecznika nr 22 ( od czego on jest??)
temperatura, wiatrak sie nie kręci, a rano było wszystko ok.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lis 2008, 22:37
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 01 lip 2008, 20:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kołbiel
- Kontakt:
poprostu moze zbieg okolicznosci, padl wlacznik wentylatora chlodnicy. zdjem z niego kostke i w kostce zewrzyj styki (musisz miec wlaczony zaplon) jak sie wlaczy to wentylator ok. czyli padl wlacznik wentylatora. gdzie on jest? ano gdzies przy chlodnicy wkrecony z jej boku. koszt wymiany ok 20 zł. jak nie wlaczy sie to treba szukac usterki samego wentylatora, moze bezpiecznik, a moze wogule wentylator sie skonczyl...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lis 2008, 22:37
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 13 gru 2008, 15:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Witam podepnę się pod temat .
W mojej asterce 1,4 mpi zauwazyłem że podczas gdy silnik jest goracacy i pojawia sie okres jazdy w korkach tj wtedy gdy nie ma duzego nawiewu powietrza z zewnatrz temperatura jest bliska 100 stopni może troche za ale nie osiaga czerwonego pola. ( pomiedzy kreska a czerwonym )
Wentylator - cóz nie wiem czy się załacza czy nie. ( w kazdym badz razie dość pozno ) Troche mnie to niepokoi.
Jak temperatura jest dopuszczalna ? I przy jakiej temperaturze powinnien się załczyć ?
W ksiązce jest napisane ze mozna zrobic sobie bezposrednie załaczenie z akumulatora. Co o tym sadzicie . ? W sumie nie wiem jak za to sie zabrać aby czegos nie popsuć. Schematu elektrycznego nie rozumiem .
W mojej asterce 1,4 mpi zauwazyłem że podczas gdy silnik jest goracacy i pojawia sie okres jazdy w korkach tj wtedy gdy nie ma duzego nawiewu powietrza z zewnatrz temperatura jest bliska 100 stopni może troche za ale nie osiaga czerwonego pola. ( pomiedzy kreska a czerwonym )
Wentylator - cóz nie wiem czy się załacza czy nie. ( w kazdym badz razie dość pozno ) Troche mnie to niepokoi.
Jak temperatura jest dopuszczalna ? I przy jakiej temperaturze powinnien się załczyć ?
W ksiązce jest napisane ze mozna zrobic sobie bezposrednie załaczenie z akumulatora. Co o tym sadzicie . ? W sumie nie wiem jak za to sie zabrać aby czegos nie popsuć. Schematu elektrycznego nie rozumiem .
"... z myślą o posiadaczach i użytkownikach samochodów, którym nie wystarcza tylko intuicyjne naciskanie pedałów eksploatowanego pojazdu i telefon do służb pomocy drogowej"
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 13:42
- Imię: Radosław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14XE
- Lokalizacja: Przysucha/Radom
- Kontakt: