Lekko cieknie mi olej spod wału korbowego.
uszczelkę kupiłem, ale mój mechanik powiedział że aby ją wymienić trzeba rozrząd ściągać.
Boi się chłopak tego trochę.
Nie wiemy czy koło na wale jest na stożku czy na jakimś np. wieloklinie i czy po jego zdjęciu będą problemy z poprawnym ustawieniem silnika (zapłonu).
Jeżeli macie jakieś doświadczenie w tym to poradźcie na co zwrócić uwagę i co jak zrobić.
Przy okazji wymiany tej uszczelki do wymiany poszedł by też rozrząd.
Wyciek oleju, wał korbowy, silnik Isuzu
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 09 lut 2008, 18:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław/Szyszkowa
- Kontakt:
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 05 sie 2008, 13:13
- Imię: Jarek
- Auto: Nissan Primera P11.144
- Silnik: GA16DE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 05 paź 2008, 1:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 26 maja 2008, 21:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Nic nie potrzeba ustawiać, mechanik wymieniał przy mnie uszczelniacz na wałku rozrządu (1,7 tds isuzu) i nawet rozrządu nie rozkręcał, zrzucił tylko koło pasowe (robiąc uprzednio znaczniki tak aby ustawić ponownie rozrząd) , wymienił uszczelniacz po czym nałożył koło pasowe wraz z paskiem na swoje miejsce. Silnik bzyka jak pszczółka.Lodówa pisze:na wale na pewno jest klin, gorzej jakby musiał ściągać koła z wałków, wtedy trzeba przyrządem ustawiać, po za tym bez obrazy ale zmień mechanika.
Trzeba tylko do pożądnego mechanika podjechać.
Co do wymiany uszczelniacza na wale, trzeba rozebrać cały rozrząd, przy okazji najlepiej wymienić pasek i rolki chyba że są niedwano zakładane. Przy takiej operacji nie opłaca się zostawiać częściowo zużytych części. Ponadto dobrze jest sprawdzić pompę cieczy chłodzacej.
Pozdrawiam.