17DTL - wtryski
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2008, 10:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
17DTL - wtryski
Witam
jestem szczęśliwym posiadaczem F-ki z 17DTL,wczoraj miałem sprawdzane wtryski,okazało się że są jeszcze dobre(nie leją tylko rozpylają),pytanie brzmi czy wtryski muszą być lub czy wskazane jest włożenie ich w te same gniazda z ktorych zostały wyjete?i czy wtryski w powyzszym silniku podlegają regulacji?
Pytania są zadane dlatego ,że po całej operacji silnik zrobił się strasznie klekoczący,podczas porannego zapalania strasznie zakopcił.
pozdrawiam
jestem szczęśliwym posiadaczem F-ki z 17DTL,wczoraj miałem sprawdzane wtryski,okazało się że są jeszcze dobre(nie leją tylko rozpylają),pytanie brzmi czy wtryski muszą być lub czy wskazane jest włożenie ich w te same gniazda z ktorych zostały wyjete?i czy wtryski w powyzszym silniku podlegają regulacji?
Pytania są zadane dlatego ,że po całej operacji silnik zrobił się strasznie klekoczący,podczas porannego zapalania strasznie zakopcił.
pozdrawiam
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 gru 2008, 16:11
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Vectra b
- Silnik: Z16XE
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
To czy wstawisz wtryski w gniazda w tkiej samej kolejności co były niema chyba zbyt dużej róznicy, co do regulacji to niestety nieda sie ( ). Co do zapalania to mozliwe że podczas pracy przy wtryskach mógł sie dostac jakiś papruch do środka wtrysku i go uszkodzić. Proponowałbym sprawdzenie jeszcze raz.
Mój [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
- Imię: Krzysztof
- Auto: Skoda Octavia
- Silnik: 1,8 20 V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2008, 10:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
piotrus, nie słuchaj do końca tych opowieści bo ciśnienie w wtryskach można wyregulować sam to robiłem jak będzie za niskie ciśnienie to może tak klekotać metaliczny dźwięk. Ja wymieniłem u siebie na nowe boscha około 95 zł za sztukę.
[External Link Removed for Guests][
Był Asterix a teraz jest Foczka
Był Asterix a teraz jest Foczka
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 gru 2008, 16:11
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Vectra b
- Silnik: Z16XE
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Nie podnosi sie cisnienie na pompie tylko wydatek jej- zwieksza wydajnosc. Cisnienie na wtryskach sie reguluje bo skoro byly regulowane w kadecie 1.6D i reguluje sie tez w nowszych autach jak moj golf 4 na wtryskach. Jest regulowane na wtryskach cisnienie otwarcia a nawet moze byc dwóch otwarc. Cisnienie na wtryskach( w twoim aucie) powinno wynosic od 135 do 143 barow.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt: