Korek zbiornika płynu chłodzącego.

Usunięty użytkownik 3235

#11

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Syczenie to norma. Miałem poprzednio CC i syczenie było. Zrobiłem UPG i przez jakiś czas syczenia nie było nic a nic. Ale po jakimś miesiącu powróciło. Z tym że jak poszła UPG to auto kiepsko paliło, ubywało płynu itd. A tu nic takiego nie mam poza ciśnieniem no i wiadomo twardawe węże są.
Wcześniej pisałem, że powinno zostać utrzymane ciśnienie rzędu 100-132 kPa- takie ma utrzymać jeden zaworek w korku oraz drugi zawór który otwiera się przy podciśnieniu ok. 6-10 kPa. W przeliczeniu będzie to ciśnienie dla pierwszego zaworka: ok. 1.2bara i dla drugiego zaworka 0.8bara. No to w takim razie teoretycznie przy takim ciśnieniu węże miękkie nie będą.
Gdyby płynu ubywało, oleju, albo efekt majonezu wystąpił wtedy ok- można podejrzewać UPG ale w takim przypadku szkoda byłoby roboty i kasy na demontaż UPG.

Trzeba pojeździć i się okaże :roll:

ODPOWIEDZ