wysokie obroty, krokowiec, lambda, kody

Awatar użytkownika
smolec

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 17 sty 2008, 13:56
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

wysokie obroty, krokowiec, lambda, kody

#1

Nieprzeczytany post autor: smolec »

zacznijmy od : astra f 1.4 gaz
kody bledow:
33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - za wysokie
napięcie
22 Czujnik położenia przepustnicy - za niskie
napięcie
35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
45 Sonda lambda - sygnał mieszanki bogatej

pytanie jak sie za to zabrac(wiem gdzie co jest, ba zawet wymeinilem silnik krokowy i sonde lambda na nowe)

po wymienaie krokowca, caly czas jak auto ochlonie(np po 1h od zatrzymania) wchodzi mi na wysokie obroty, tak ze trzeba odczekac az sie wentylator wlaczy zeby sie ustawil, choc czasami przejade 10km i sie sam ustawia(ssanie?? to by swiadczylo ze termostat, a tez wymieniony na nowy)

co do termostatu, zauwazylem dziwne zachowanie, dochodzi pod 99°C i dopiero sie otwiera i spada na 94-95 i trzyma tak caly czas,(neizgodnosc czujnika[a tez nowy:)]??)

bardzo mnie to meczy, bo strasznie wyje silnik przy tych obrotach no i spalanie tez mam ogromne srednio 14-15 litrow gazu

wyczytalem rowniez, ze gaz moze zmieniac ustawienia na poczatkowe, jak tylko zrobie test na benzynie, zrobie aktualizje(bo wtedy gazowonik)

dalej, moja hipoteza, mam wrazenie ze jak zwieksze pobor prady to ustawienia krokowca sie reguluja, moze cos takiego byc?? (wstawie stary krokowiec, choc bardzo falowal, ten jest stabilny--jak juz dobrze pracuje)

komputer padl?? bo juz sam nieweim

Awatar użytkownika
Thomas87

Przyjaciel forum
Posty: 1987
Rejestracja: 12 mar 2008, 23:15
Imię: Tomasz
Auto: Astra J
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Wdzięczny: 3 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: Thomas87 »

Opcja szukaj :!: :!: :!:

Silnik krokowy i czujnik położenia przepustnicy -> >>>Klik<<<
Wymiana silnika krokowego ->>>>Klik<<<
Sonda Lambda -> >>>Klik<<<

Wyszukanie tego zajęło mi 2 minuty, ciekawe ile Tobie napisanie tego tematu.

Awatar użytkownika
smolec

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 17 sty 2008, 13:56
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: smolec »

Thomas87 pisze:Opcja szukaj :!: :!: :!:

Silnik krokowy i czujnik położenia przepustnicy -> >>>Klik<<<
Wymiana silnika krokowego ->>>>Klik<<<
Sonda Lambda -> >>>Klik<<<

Wyszukanie tego zajęło mi 2 minuty, ciekawe ile Tobie napisanie tego tematu.
dziekuje zbawco i nauczycielu moj, oczywiscie czytalem, fakt 3 tematu nie, bo wogole niema nic wspolnego z moim przypadkiem

potrzebuje pomocy a nie wymadrzania sie bo ktos nauczyczyl sie korzystac z "szukaj"

jarko

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: jarko »

nie wiem na ile Ci pomoge ale miałem podobny problem bylem u czterech mechanikow sprawdzali krokowca i jakiś zawór podcisnienia umiejscowiony koło podszybia. po sprwdzeniu każdy tak samo rozkładał ręce
zdecydowałem sie na elektryka
diagnoza trwała 5 min regulator napiecia w alternatorze dawał 16 volciszy i komp swirował fart ze nie spłoną
po wymianie problem skaczacych obrotów znikł

berek00

Astro-maniak
Posty: 59
Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brać kase?
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: berek00 »

Witam! Podpinam się pod temat:

Silnik 1.7 TDS (isuzu)

Zaniepokoiło mnie to, że wolne obroty nie zależnie od temp. silnika mam 1100-1200 rpm, nie dawno były 750-800 rpm, czy to jest spowodowane niską temperaturą powietrza? Moim zdaniem jak sie zagrzeje to obroty powinny spaść poniżej 1000 rpm. Przypominam, że silnik to 1.7 TDS (isuzu).
Nie ma jak Astra....It's My Life

Awatar użytkownika
Carefree

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 23 gru 2008, 21:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Carefree »

Witam, miałem problem z błędem 22 i 21 ostatnio, sprawdź sobie czujnik położenie przepustnicy, wraz z całym okablowaniem, oraz wtyczkę poruszaj kablami czy czasem się obroty nie zmieniają, napisz jak coś znajdziesz, pozdrawiam

Awatar użytkownika
smolec

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 17 sty 2008, 13:56
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: smolec »

ponawiam temat, udalo mi sie usunac wszystkie kody,(wymienilem silnik krokowy na stary), ale zamulona aterka zostala no i problemy z odpalaniem,

wybralem sie do mechanika po dniu jego zabawy doszedl do wniosku ze jest cos nie tak bo bardzo zle reaguje na pedal gazu ,ale co to on nie wei bo bledow nie ma na kompie a zrobil pomiary pompy i kompresje wszystko jest ok, jade do innego bo dal mi namiar, dam znac jak cos znajdzie

Lukol

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 02 lis 2008, 22:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z nienacka
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Lukol »

Ja miałem podobne obajwy, okazało się że to masa komputera była słaba. Po zarobieniu na nowo kabla przypiętego do pokrywy zaworów silnik zaczął prawidłowo reagować. Może to będzie to ?

Adamo

Astro-maniak
Posty: 287
Rejestracja: 23 lut 2007, 6:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: Adamo »

smolec pisze:problemy z odpalaniem
występują też przy problemie z czujnikiem położenia wału korbowego, u mnie tak jest, czujnik wariuje i czasami bardzo rzadko pokaże błąd, a jednak chodzi nieprawidłowo, sprawdź go, dokładn u mnie objawy to skakanie na obrotach, trzymanie wysokich obrotów na jałowym biegu, problem z odpalaniem no i ostatni ten rzadki to gwałtownie zwolnienie/szarpnięcie chwilowe silnika, poo tym dopiero doszliśmy do błedu co się dzieje.

ODPOWIEDZ