wysokie obroty, krokowiec, lambda, kody
- smolec
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 sty 2008, 13:56
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: jaworzno
- Kontakt:
wysokie obroty, krokowiec, lambda, kody
zacznijmy od : astra f 1.4 gaz
kody bledow:
33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - za wysokie
napięcie
22 Czujnik położenia przepustnicy - za niskie
napięcie
35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
45 Sonda lambda - sygnał mieszanki bogatej
pytanie jak sie za to zabrac(wiem gdzie co jest, ba zawet wymeinilem silnik krokowy i sonde lambda na nowe)
po wymienaie krokowca, caly czas jak auto ochlonie(np po 1h od zatrzymania) wchodzi mi na wysokie obroty, tak ze trzeba odczekac az sie wentylator wlaczy zeby sie ustawil, choc czasami przejade 10km i sie sam ustawia(ssanie?? to by swiadczylo ze termostat, a tez wymieniony na nowy)
co do termostatu, zauwazylem dziwne zachowanie, dochodzi pod 99°C i dopiero sie otwiera i spada na 94-95 i trzyma tak caly czas,(neizgodnosc czujnika[a tez nowy:)]??)
bardzo mnie to meczy, bo strasznie wyje silnik przy tych obrotach no i spalanie tez mam ogromne srednio 14-15 litrow gazu
wyczytalem rowniez, ze gaz moze zmieniac ustawienia na poczatkowe, jak tylko zrobie test na benzynie, zrobie aktualizje(bo wtedy gazowonik)
dalej, moja hipoteza, mam wrazenie ze jak zwieksze pobor prady to ustawienia krokowca sie reguluja, moze cos takiego byc?? (wstawie stary krokowiec, choc bardzo falowal, ten jest stabilny--jak juz dobrze pracuje)
komputer padl?? bo juz sam nieweim
kody bledow:
33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - za wysokie
napięcie
22 Czujnik położenia przepustnicy - za niskie
napięcie
35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
45 Sonda lambda - sygnał mieszanki bogatej
pytanie jak sie za to zabrac(wiem gdzie co jest, ba zawet wymeinilem silnik krokowy i sonde lambda na nowe)
po wymienaie krokowca, caly czas jak auto ochlonie(np po 1h od zatrzymania) wchodzi mi na wysokie obroty, tak ze trzeba odczekac az sie wentylator wlaczy zeby sie ustawil, choc czasami przejade 10km i sie sam ustawia(ssanie?? to by swiadczylo ze termostat, a tez wymieniony na nowy)
co do termostatu, zauwazylem dziwne zachowanie, dochodzi pod 99°C i dopiero sie otwiera i spada na 94-95 i trzyma tak caly czas,(neizgodnosc czujnika[a tez nowy:)]??)
bardzo mnie to meczy, bo strasznie wyje silnik przy tych obrotach no i spalanie tez mam ogromne srednio 14-15 litrow gazu
wyczytalem rowniez, ze gaz moze zmieniac ustawienia na poczatkowe, jak tylko zrobie test na benzynie, zrobie aktualizje(bo wtedy gazowonik)
dalej, moja hipoteza, mam wrazenie ze jak zwieksze pobor prady to ustawienia krokowca sie reguluja, moze cos takiego byc?? (wstawie stary krokowiec, choc bardzo falowal, ten jest stabilny--jak juz dobrze pracuje)
komputer padl?? bo juz sam nieweim
- Thomas87
- Posty: 1987
- Rejestracja: 12 mar 2008, 23:15
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Wdzięczny: 3 razy
Opcja szukaj
Silnik krokowy i czujnik położenia przepustnicy -> >>>Klik<<<
Wymiana silnika krokowego ->>>>Klik<<<
Sonda Lambda -> >>>Klik<<<
Wyszukanie tego zajęło mi 2 minuty, ciekawe ile Tobie napisanie tego tematu.
Silnik krokowy i czujnik położenia przepustnicy -> >>>Klik<<<
Wymiana silnika krokowego ->>>>Klik<<<
Sonda Lambda -> >>>Klik<<<
Wyszukanie tego zajęło mi 2 minuty, ciekawe ile Tobie napisanie tego tematu.
- smolec
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 sty 2008, 13:56
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: jaworzno
- Kontakt:
dziekuje zbawco i nauczycielu moj, oczywiscie czytalem, fakt 3 tematu nie, bo wogole niema nic wspolnego z moim przypadkiemThomas87 pisze:Opcja szukaj
Silnik krokowy i czujnik położenia przepustnicy -> >>>Klik<<<
Wymiana silnika krokowego ->>>>Klik<<<
Sonda Lambda -> >>>Klik<<<
Wyszukanie tego zajęło mi 2 minuty, ciekawe ile Tobie napisanie tego tematu.
potrzebuje pomocy a nie wymadrzania sie bo ktos nauczyczyl sie korzystac z "szukaj"
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 paź 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
nie wiem na ile Ci pomoge ale miałem podobny problem bylem u czterech mechanikow sprawdzali krokowca i jakiś zawór podcisnienia umiejscowiony koło podszybia. po sprwdzeniu każdy tak samo rozkładał ręce
zdecydowałem sie na elektryka
diagnoza trwała 5 min regulator napiecia w alternatorze dawał 16 volciszy i komp swirował fart ze nie spłoną
po wymianie problem skaczacych obrotów znikł
zdecydowałem sie na elektryka
diagnoza trwała 5 min regulator napiecia w alternatorze dawał 16 volciszy i komp swirował fart ze nie spłoną
po wymianie problem skaczacych obrotów znikł
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
Witam! Podpinam się pod temat:
Silnik 1.7 TDS (isuzu)
Zaniepokoiło mnie to, że wolne obroty nie zależnie od temp. silnika mam 1100-1200 rpm, nie dawno były 750-800 rpm, czy to jest spowodowane niską temperaturą powietrza? Moim zdaniem jak sie zagrzeje to obroty powinny spaść poniżej 1000 rpm. Przypominam, że silnik to 1.7 TDS (isuzu).
Silnik 1.7 TDS (isuzu)
Zaniepokoiło mnie to, że wolne obroty nie zależnie od temp. silnika mam 1100-1200 rpm, nie dawno były 750-800 rpm, czy to jest spowodowane niską temperaturą powietrza? Moim zdaniem jak sie zagrzeje to obroty powinny spaść poniżej 1000 rpm. Przypominam, że silnik to 1.7 TDS (isuzu).
Nie ma jak Astra....It's My Life
- Carefree
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 gru 2008, 21:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
- smolec
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 sty 2008, 13:56
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: jaworzno
- Kontakt:
ponawiam temat, udalo mi sie usunac wszystkie kody,(wymienilem silnik krokowy na stary), ale zamulona aterka zostala no i problemy z odpalaniem,
wybralem sie do mechanika po dniu jego zabawy doszedl do wniosku ze jest cos nie tak bo bardzo zle reaguje na pedal gazu ,ale co to on nie wei bo bledow nie ma na kompie a zrobil pomiary pompy i kompresje wszystko jest ok, jade do innego bo dal mi namiar, dam znac jak cos znajdzie
wybralem sie do mechanika po dniu jego zabawy doszedl do wniosku ze jest cos nie tak bo bardzo zle reaguje na pedal gazu ,ale co to on nie wei bo bledow nie ma na kompie a zrobil pomiary pompy i kompresje wszystko jest ok, jade do innego bo dal mi namiar, dam znac jak cos znajdzie
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 lis 2008, 22:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z nienacka
- Kontakt:
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 23 lut 2007, 6:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
występują też przy problemie z czujnikiem położenia wału korbowego, u mnie tak jest, czujnik wariuje i czasami bardzo rzadko pokaże błąd, a jednak chodzi nieprawidłowo, sprawdź go, dokładn u mnie objawy to skakanie na obrotach, trzymanie wysokich obrotów na jałowym biegu, problem z odpalaniem no i ostatni ten rzadki to gwałtownie zwolnienie/szarpnięcie chwilowe silnika, poo tym dopiero doszliśmy do błedu co się dzieje.smolec pisze:problemy z odpalaniem