Ile moze kosztować wymiana pierscieni i uszczelniaczy w

AndrewB

Astro-maniak
Posty: 159
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Ile moze kosztować wymiana pierscieni i uszczelniaczy w

#1

Nieprzeczytany post autor: AndrewB »

Ile moze kosztować wymiana pierscieni i uszczelniaczy w Astrze F 1.6 8V. Ponieważ albo cos mi spieprzył ten co robił ostatnio głowice albo nie wiem. Nie brała oleju prawie wcale teraz na wysokich obrotach kopci i spala mi duuuzo oleju :mrgreen:

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Jak bym miał robić pierścienie i uszczelniacze to wolałbym kupić 2 silnik z gwarancją rozruchową.

AndrewB

Astro-maniak
Posty: 159
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: AndrewB »

A jak sprawdzic czy to napewno pierscienie czy sprawdzenie kompresji da w miare pewny wynik? I ile powinno wynosic cisnienie ?

Usunięty użytkownik 3235

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Nie napisałeś dokładnie jaki masz silnik, ale dla C16NZ ciśnienie sprężania wynosić powinno 11 barów, a dla X16SZR 13 barów.

Sprawdzenie kompresji dużo Ci powie o stanie silnika. ;)

AndrewB

Astro-maniak
Posty: 159
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: AndrewB »

A ile to norma dla SZR 11-12 to dobrze czy zle?

Usunięty użytkownik 3235

#6

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Może być.

W Twoim przypadku jeśli przed robieniem głowicy silnik nie brał oleju, obstawiałbym źle zrobioną głowicę.

AndrewB

Astro-maniak
Posty: 159
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: AndrewB »

Niestety ale na 3 garze mam tylko 8bar pozostałe 11,12. Robic go nie bede bo to bez sensu mam do kupienia pewny 1.4 8V

Usunięty użytkownik 3235

#8

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

No bo masz głowicę do roboty. Jeśli mechanik Ci ją spaprał to powinieneś złożyć reklamację

AndrewB

Astro-maniak
Posty: 159
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: AndrewB »

analyzer64 pisze:No bo masz głowicę do roboty. Jeśli mechanik Ci ją spaprał to powinieneś złożyć reklamację
Jak mógł ją spaprać skoro na próbie olejowej wyszło 13 bar :mrgreen:

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

AndrewB, bo kwestia nie jest w piercieniach tylko w glowicy, pewnie za bardzo Ci podfrezowal gniazda i sie zawory nie dymykaja, podejzewazm ze oprocz dymienia auto zlapalo niezlego mula... :>
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

ODPOWIEDZ