żywotnośc szczotek alternatora

lupo79

Astro-maniak
Posty: 91
Rejestracja: 17 mar 2007, 10:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

żywotnośc szczotek alternatora

#1

Nieprzeczytany post autor: lupo79 »

witam

Lubie szukac dziury w całym i mam pytanie do jakiegos autoelektryka jaka jest zywotnosc szczotek alternatora i rozrusznika w tysiacach kilometrów ???? :k

pnkra

Astro-maniak
Posty: 292
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: pnkra »

Nie jestem autoelektrykiem, więc się nie wypowiem na temat alternatora.
Doświadczenie natomiast pozwala mi się wypowiedzieć na temat rozrusznika - nie da się określić przebiegu. Wszystko zależy od intensywności jego użytkowania (częste odpalanie jednego dnia lub jazda na długich trasach)
[External Link Removed for Guests]

chiken

Astro-maniak
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: chiken »

tak jak mówił poprzednik, ciężko określić po jakim czasie padną ci szczotki w alternatorze i tak samo w rozruszniku zależy też ile musisz kręcić tym rozruchem. napewno jak to zapewne wiesz szybko nie padają, zależy oczywiście kiedy poprzedni właściciel wymieniał część
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue :)
LPG-->brak-->i dobrze
===============

Gość

#4

Nieprzeczytany post autor: Gość »