5 bieg w X16XEL
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 mar 2007, 10:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
5 bieg w X16XEL
WITAM
mam pytanie do posiadaczy asterki z ww silnikiem , czy u was tez przy np 3 osobach na pokładzie i wyprzedzaniu na 5 biegu np od 90 km/h można sie poczuć "kamikadze:? tzn wydaje mi sie ze mimo 101 koni nie ma tego ducha w sobie tak wiec redukuje do 4 i jazda na lewy pas :
)
mam pytanie do posiadaczy asterki z ww silnikiem , czy u was tez przy np 3 osobach na pokładzie i wyprzedzaniu na 5 biegu np od 90 km/h można sie poczuć "kamikadze:? tzn wydaje mi sie ze mimo 101 koni nie ma tego ducha w sobie tak wiec redukuje do 4 i jazda na lewy pas :
)
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 15 maja 2007, 6:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
prz 90 na 5-tym biegu chcesz wyprzedzać? naprawdę jesteś kamikadze zawsze lece z 4 w takich sytuacjach 5-tka to za wysoki bieg na wyprzedzanie no chyba, że masz 300 koników pod maską. ale akurat przy tym silniku więcej nie wymagaj... na 4-ce jest w sam raz.
zobacz >> [External Link Removed for Guests] oraz [External Link Removed for Guests] // [External Link Removed for Guests]
-> dosłownie kamikadze i to jeszcze w kilka osób łohohoo , obojętnie w jakiej astrze, redukcja i gaz . Silniki benzynowe zaczynają życie powyżej 3 tysięcy obrotów, a do 3 tys. obr. one dopiero się budzą...zupełnie odwrotnie niż w przypadku diesli.Adrian_GTC pisze:prz 90 na 5-tym biegu chcesz wyprzedzać? naprawdę jesteś kamikadze
Lupo79 Astra na 5tym biegu przy 90 km/h ma zadanie jechać najekonomiczniej - wg. producenta.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 19 maja 2007, 22:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
glownie po halasiedomel pisze:Popieram kolegę, redukującego do trójki. Przy takiej prędkości podczas takiej zmiany biegów - z piątego na trzeci - można odczuć moc tego silnika
a wyprzedzanie... technike trzeba dostosowac do warunkow...
4 bieg jest optymalny do wyprzedzania przy okolo 100km/h.
A jak jest miejsce i czas to na 5 biegu z powodzeniem mozna leciec
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 15 maja 2007, 6:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Też ale też wciska w fotel jakby nie patrzeć... Najprzyjemniejsza to chwila na trasie ale wskazówka od poziomu paliwa szybciutko wtedy idzie w dółdeeper pisze:glownie po halasie
Fakt faktem jak już pio555 napisał na 5-tce wyprzedzać tylko jak masz kilometr miejsca przed sobą inaczej to kierowcy życie nie miłe albo ma nerwy ze stali...deeper pisze:4 bieg jest optymalny do wyprzedzania przy okolo 100km/h.
A jak jest miejsce i czas to na 5 biegu z powodzeniem mozna leciec
zobacz >> [External Link Removed for Guests] oraz [External Link Removed for Guests] // [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: