problem z obrotami po odłączeniu akumulatora

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#1

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

KoNiU008, zdejmij klemę na kilka minut, załóż i odpal... zostaw na trochę na wolnych obrotach - krokowiec musi się ,,dograć'' ... jest o tym pisane na forum w tematach ofalujących obrotach... Pozdro...

P.S. CHECK sie nie zapalił, rozumiem...
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

karol916999

Astro-maniak
Posty: 73
Rejestracja: 18 paź 2008, 17:09
Imię: Karol
Auto: Astra
Silnik: 20NE(ascona pow18Er)
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: TOP
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: karol916999 »

Z tego co wiem po rozpięciu klem na dłużej niż 5 min może spowodować takie skakanie obrotów itp, o ile się nie myle dzieje się to dlatego że komputer był odpięty od zasilania i musi się ustawić od nowa:) tak słyszałem:D miałem tak samo cały dzień miałem wyjęty akumulator i dopiero po 10-15 min wszystko się ustabilizowało, więc to chyba normalne jest:)
tdi engines are for senior citizens

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

KoNiU008, po resecie kompa powinienes gu odpalic i nie dotykac gazu do czasu wlaczenia i wylaczenia wentylatora . potem sie przejedz ale bez palowania z 10km i bedzie ok
marpas 1954

Awatar użytkownika
Andrew

ex-Staff
Posty: 2912
Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
Imię: Andrzej
Auto: Szwedzkie
Silnik: Fiata
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami

#4

Nieprzeczytany post autor: Andrew »

Po odpięciu aku nie czekam aż się silnik nagrzeje. 2 min to max, jeśli zbiera się do gaśnięcia to gazuję. Spalanie w okolicach 6 l i żadnej dziwnej pracy silnika.
Koniu jak długo silnik głupieje ? Tak jak Ci pisałem, zrzuć przepustnicę i wyczyść kanały od silniczka krokowego.
SAAB, born from jets, killed by assholes

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#5

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

KoNiU008 pisze:Nie wiem czy zrozumiałeś mnie
... chyba zrozumiałem...
KoNiU008 pisze:czy tak być powinno?
... zdarza się... poprawiło się :?:
Pozdro...
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

indiepop

Astro-maniak
Posty: 98
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: indiepop »

W moim C16NZ odlaczylem akumulator na jakies 30 min, pozniej po ponownym podlaczeniu bez dotykania gazu odpaliłem silnik na 10 min. Nastepnie zrobilem ok 20 km w warunkach miejskich nie przekraczajac 3000 obr na liczniku ;] Teraz chodzi idealnie, obroty trzyma w granicach 1000 ;] Wczesniej? Po rozgrzaniu sie obroty wachaly sie miedzy 3000-3500 xD
Close the world, txEn eht nepO
[External Link Removed for Guests] <- zapraszam :D

ODPOWIEDZ