1.7 tds isuzu problem z obrotkiem:(
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 gru 2008, 13:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 cze 2008, 0:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 11 sie 2008, 22:16
- Imię: Paweł
- Auto: Volvo 855
- Silnik: 2,5 TDI/140KM/290Nm
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 cze 2008, 0:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 gru 2008, 12:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polkowice
- Kontakt:
dzieki za rady..macie racje że to od alternatora itp bo przy okazji wiem czemu padł mi dziś akumulator... Przy okazji oględzin na kanale zauważyłem wyciek oleju gdzieś w okolicach rozrusznika. Napewno nie spod głowicy bo 2 miesiące temu nowa była zakładana(poprzedni właściciel zakładał) i tam jest czyściutko ale poniżej jest wszystko w oleju i rozrusznik też a tam niema jak zajrzeć żeby zlokalizować wyciek... Może ktoś miał podobnie u siebie??
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 gru 2008, 13:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 gru 2008, 12:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polkowice
- Kontakt:
Witam ponownie. Wiem że już zszedłem z tematu o obrotku ale chce już dokończyć tutaj opis moich usterek żeby nie śmiecić nowymi wątkami. Otóż jak już pisałem cieknie mi w okolicach rozrusznika-powyżej... Wpisywałem zagadnienie w różne szukarki i znalazłem coś takiego->
Wyciek oleju spod aparatu zaplonowego- do wymiany jest oring, który kosztuje kilka zeta i wymiana też łatwa i szybka. Dobrze jest zaznaczyć sobie położenie aparatu zapłonowego, żeby nie trzeba było ustawiać zapłonu po wymianie (janusza). Za cewką DIS jest wspornik do którego jest ona przykręcona. Ten wspornik jest też uszczelniony oringiem (7 zł. w ASO). Wspornik jest przkęcony 3 śrubami (10).
Nie znam sie na dieslu i nie wiem czy jest podobnie jak w benzynce jeśli chodzi o zapłon. Wpisywałem żę w 17 TD ale w odpowiedzi nie pisze konkretnie czy to Diesel czy o benzyne chodzi.
Kolejną sprawą które już mnie denerwują jest to że zauważyłem jak spod 1(od lewej) wtrysku sączy sie ON i też nie wiem jak to tam wygląda w środku... Chodzi mi oto żebym ogólnie wiedział co jest grane jak pojade do mechanika żeby mi nie wkręcał kosmicznych przyczyn i kosztów. Z góry dziekuje za ewentualną pomoc
Wyciek oleju spod aparatu zaplonowego- do wymiany jest oring, który kosztuje kilka zeta i wymiana też łatwa i szybka. Dobrze jest zaznaczyć sobie położenie aparatu zapłonowego, żeby nie trzeba było ustawiać zapłonu po wymianie (janusza). Za cewką DIS jest wspornik do którego jest ona przykręcona. Ten wspornik jest też uszczelniony oringiem (7 zł. w ASO). Wspornik jest przkęcony 3 śrubami (10).
Nie znam sie na dieslu i nie wiem czy jest podobnie jak w benzynce jeśli chodzi o zapłon. Wpisywałem żę w 17 TD ale w odpowiedzi nie pisze konkretnie czy to Diesel czy o benzyne chodzi.
Kolejną sprawą które już mnie denerwują jest to że zauważyłem jak spod 1(od lewej) wtrysku sączy sie ON i też nie wiem jak to tam wygląda w środku... Chodzi mi oto żebym ogólnie wiedział co jest grane jak pojade do mechanika żeby mi nie wkręcał kosmicznych przyczyn i kosztów. Z góry dziekuje za ewentualną pomoc