Witam
Czy obudowa filtra kabinowego , jest przykrecana do nadwozia na uszczelke ??
wydaje mi sie ze jak woda spływa do tzw kondoma -odpływ wody z podszybia to woda gdzieś ta, przecieka i mam mokro pod dywanikami przednimi ale bardizej mokre sa przy obudowanie tulenu srodkowego ? a poza tym cały filtr kabinowy jest mokry ????
Woda leci do środka
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 mar 2007, 10:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 gru 2006, 16:48
- Imię: Adam
- Silnik: c20ne
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk Bobrowice
- Kontakt:
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 17 maja 2007, 21:38
- Imię: Wojtek
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 mar 2007, 10:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
mam tez teorie ze nie miałem dobrze wsunietej osłony ktora zakrywa filr i całe podszybie i woda zaciekała i kapała na filtrvoytec pisze:Ogolnie podstawa,to czysty"slonik"odprowadzajacy wlasnie wode z podszybia czy kondom,jak to kolega tu nazwal Zbiera sie tam na prawde duzo syfu i potem woda nie majac ujscia wlewa sie do srodka(znane przypadki w wielu Opelkach)
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 11 lut 2007, 11:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
lupo79, czolem w ksiazce sam naprawiam astre i zafire jest taki fragment (str. 45):
"połączenie między filtrem przeciwpyłkowym a parownikiem należy dokładnie uszczelnić...nieszczelności przy pokrywie filtru powodują przecieki wody w podnóżku pasażera"
nie wymieniałeś ostatnio tego filtra??
"połączenie między filtrem przeciwpyłkowym a parownikiem należy dokładnie uszczelnić...nieszczelności przy pokrywie filtru powodują przecieki wody w podnóżku pasażera"
nie wymieniałeś ostatnio tego filtra??
Grasz w HT? Ja też - kbjanek prezes Bayer'ky