szarpanie oraz trzymanie obrotow.
szarpanie oraz trzymanie obrotow.
zaraz po zapaleniu silnika trzyma obroty przez jakies 5 minut nastepnie ustaje.
mam problem rowniez z szarpaniem przy obrotach 1-2 tys. na biegach 1-2-3
mam problem rowniez z szarpaniem przy obrotach 1-2 tys. na biegach 1-2-3
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 lip 2007, 12:15
- Imię: Dominik
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTi 130KM/307Nm
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 lip 2007, 12:15
- Imię: Dominik
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTi 130KM/307Nm
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W sumie to mam taki sam silnik jak Ty i podobne objawy.dave85 pisze:posprawdzam. w sumie od sprowadzenia juz zrobilem tyle rzeczy ze szkoda gadac, ale o przewodach calkowicie zapomnialem poniewaz nie mialem zadnych problemow z zapalaniem itd. chyba zainwestuje tez w nowe swiece. tylko jakie wybrac do C14NZ oczywiscie tylko benzynka. .
Szarpanie masz zapewne przy przyśpieszaniu. Obroty trzyma tylko na zimnym silniku, czy tak od czasu do czasu mu się to zdarza?
U siebie sprawdziłem praktycznie wszystkie możliwości, poza dokładnym sprawdzeniem map sensora i wymianą kabli zapłonowych (mam powiązane izolacją - nie wymieniam, bo czasem przychodzi głodny zwierz i je sobie objada).
Spraw sobie jakieś dobre nowe kabelki i napisz czy pomogło.
A świece to polecam NGK BPR5ES dla C14NZ.