REGENERACJA SILNIKA - jak zredukować ubytki mocy?

Gość

REGENERACJA SILNIKA - jak zredukować ubytki mocy?

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam
Mam aśke C16SE, jak ja kupiłem miała 144 tys. i przy 170 niałem miejsce pod pedałem (ok. 2 miesięcy z LPG)... W tej chwili po jak by nie patrząc nieoszczędzaniu silnika mam problemy żeby 170 na LPG wycisnąć..masakra jednym słowem... Co jak co ale zyłowałem ja 8) pytanie teraz tylko jak by te pare zbiegłych koników odzyskać... Byłbym wdzięczny za przyblizone ceny jak ktos sie orientuje... podejżewam że wymiana pierscieni, planowanie głowicy itp. jak ktos dokładnie wie co najlepiej zrobić byłoby nieźle...pozdro ;)

[ Dodano: 2007-07-24, 20:24 ]
Dodam tylko jeszcze że mam obecnie 176 tyś. nakrecone z czego ok 30 tyś. na LPG...

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wencik »

Remont generalny góry trzeba zrobić. Przeszlifować zawory i te sprawy , bo pewnie masz nadpalone.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

ja37

V.I.P.
Posty: 6070
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

cosmos7, zmierz ciśnienie na cylindrach, wtedy pogadamy.
Masz za mały przebieg na remonta.

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: deeper »

ja37 pisze:cosmos7, zmierz ciśnienie na cylindrach, wtedy pogadamy.
Masz za mały przebieg na remonta.
True ... true...
Toc moja vectra z c16nz 270tys przebiegu do 180 rozpedza sie bardzo swobodnie.

Moze instalacja do regulacji?
Takie duperela jak dziury w dolocie, czy przebicia na kablach albo zuzyte swiece potrafia niezle namieszac.

Gość

#5

Nieprzeczytany post autor: Gość »

A ile masz koni w tej vektrze?... ja zakładałem strumienice i tak sobie mysle czy koles mi czegoś źle nie zaożył :x ... bo zbytniej różnicy nie ma i zaczęły sie po jakimś czasie kłopoty, świece i kable wymieniłem 2 tyg. temu i jest poprawa ale mała... tak czy siak to nie to samo auto co 30 tyś. temu... na 2 spokojnie 100 km/h robiła... a teraz nie chce :x

ja37

V.I.P.
Posty: 6070
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Masz podobnie jak ja, tylko, że mi się udaje dojść do odcinki, ale czasu trzeba dużo więcej...
Ja jestem pewien, że pompa mi siada.

wojtencjosss

#7

Nieprzeczytany post autor: wojtencjosss »

Cześć. Mam ten sam silnik c16se był juz robiony remont tzn pierścienie zawory uszczelniacze itp. Ciśnienie w cylindrach wróciło do normy ale dalej nie ma tyle mocy ile powinien, Podobno mój nie dopala mieszanki do końca. Sprawdzałem cewkę, jest ok kable i świece nowe. Wczoraj elektro-mechanik stwierdził uszkodzony czujnik podciśnienia. Może to? Sprawdź elektrykę może tam tkwi problem. Ja wymienie czujnik dop. po urlopie za 2 tyg to dam znać czy brak mocy ustąpił.

siewicz

Astro-maniak
Posty: 256
Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: siewicz »

wojtencjosss pisze:Mam ten sam silnik c16se był juz robiony remont tzn pierścienie zawory uszczelniacze itp
sorki, za OT, ale ile Cię to kosztowało ?
Pozdrawiam
Obrazek

wojtencjosss

#9

Nieprzeczytany post autor: wojtencjosss »

Powiem tak.. wymiana rozrządu + pompa wody + termostat + to o czym wcześniej pisałem(zawory, uszczelniacze,pierścienie, uszczelki) + płyny, oleje filtry, świece + wymiana zbiornika paliwa + tuleje w zawieszeniu + kilka innych rzeczy których nie pamiętam całość ok 1500 zł. Czy to duzo czy mało? hmmm sami powiedzcie co o tym sądzicie...

Gość

#10

Nieprzeczytany post autor: Gość »

moge powiedziec ile kosztowal remont gory silnika x16xel a mianowicie planowanie glowicy 50 pln uszczelki (komplet uszczelniacze itp)) 120 pln swiece NGK 50 pln przewody JANMOR 70 pln rozrzad (pasek i napinacz bo mial tylko 4 tys przejechane dlatego nie caly(bez pompy i rolek) 140 pln olej 90 pln płyny 50 pln 80 silniczek krokowy , oczywiscie zawory dotarte + robota znajomego mechanika 200 pln CO DAJE NAM ŁĄCZNĄ KWOTE 850 PLN chyba o niczym ie zapomnialem

ODPOWIEDZ