REGENERACJA SILNIKA - jak zredukować ubytki mocy?
REGENERACJA SILNIKA - jak zredukować ubytki mocy?
Witam
Mam aśke C16SE, jak ja kupiłem miała 144 tys. i przy 170 niałem miejsce pod pedałem (ok. 2 miesięcy z LPG)... W tej chwili po jak by nie patrząc nieoszczędzaniu silnika mam problemy żeby 170 na LPG wycisnąć..masakra jednym słowem... Co jak co ale zyłowałem ja 8) pytanie teraz tylko jak by te pare zbiegłych koników odzyskać... Byłbym wdzięczny za przyblizone ceny jak ktos sie orientuje... podejżewam że wymiana pierscieni, planowanie głowicy itp. jak ktos dokładnie wie co najlepiej zrobić byłoby nieźle...pozdro
[ Dodano: 2007-07-24, 20:24 ]
Dodam tylko jeszcze że mam obecnie 176 tyś. nakrecone z czego ok 30 tyś. na LPG...
Mam aśke C16SE, jak ja kupiłem miała 144 tys. i przy 170 niałem miejsce pod pedałem (ok. 2 miesięcy z LPG)... W tej chwili po jak by nie patrząc nieoszczędzaniu silnika mam problemy żeby 170 na LPG wycisnąć..masakra jednym słowem... Co jak co ale zyłowałem ja 8) pytanie teraz tylko jak by te pare zbiegłych koników odzyskać... Byłbym wdzięczny za przyblizone ceny jak ktos sie orientuje... podejżewam że wymiana pierscieni, planowanie głowicy itp. jak ktos dokładnie wie co najlepiej zrobić byłoby nieźle...pozdro
[ Dodano: 2007-07-24, 20:24 ]
Dodam tylko jeszcze że mam obecnie 176 tyś. nakrecone z czego ok 30 tyś. na LPG...
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
True ... true...ja37 pisze:cosmos7, zmierz ciśnienie na cylindrach, wtedy pogadamy.
Masz za mały przebieg na remonta.
Toc moja vectra z c16nz 270tys przebiegu do 180 rozpedza sie bardzo swobodnie.
Moze instalacja do regulacji?
Takie duperela jak dziury w dolocie, czy przebicia na kablach albo zuzyte swiece potrafia niezle namieszac.
A ile masz koni w tej vektrze?... ja zakładałem strumienice i tak sobie mysle czy koles mi czegoś źle nie zaożył ... bo zbytniej różnicy nie ma i zaczęły sie po jakimś czasie kłopoty, świece i kable wymieniłem 2 tyg. temu i jest poprawa ale mała... tak czy siak to nie to samo auto co 30 tyś. temu... na 2 spokojnie 100 km/h robiła... a teraz nie chce
Cześć. Mam ten sam silnik c16se był juz robiony remont tzn pierścienie zawory uszczelniacze itp. Ciśnienie w cylindrach wróciło do normy ale dalej nie ma tyle mocy ile powinien, Podobno mój nie dopala mieszanki do końca. Sprawdzałem cewkę, jest ok kable i świece nowe. Wczoraj elektro-mechanik stwierdził uszkodzony czujnik podciśnienia. Może to? Sprawdź elektrykę może tam tkwi problem. Ja wymienie czujnik dop. po urlopie za 2 tyg to dam znać czy brak mocy ustąpił.
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Powiem tak.. wymiana rozrządu + pompa wody + termostat + to o czym wcześniej pisałem(zawory, uszczelniacze,pierścienie, uszczelki) + płyny, oleje filtry, świece + wymiana zbiornika paliwa + tuleje w zawieszeniu + kilka innych rzeczy których nie pamiętam całość ok 1500 zł. Czy to duzo czy mało? hmmm sami powiedzcie co o tym sądzicie...
moge powiedziec ile kosztowal remont gory silnika x16xel a mianowicie planowanie glowicy 50 pln uszczelki (komplet uszczelniacze itp)) 120 pln swiece NGK 50 pln przewody JANMOR 70 pln rozrzad (pasek i napinacz bo mial tylko 4 tys przejechane dlatego nie caly(bez pompy i rolek) 140 pln olej 90 pln płyny 50 pln 80 silniczek krokowy , oczywiscie zawory dotarte + robota znajomego mechanika 200 pln CO DAJE NAM ŁĄCZNĄ KWOTE 850 PLN chyba o niczym ie zapomnialem