Pomocy "NIE MAM MOCY"
- Marcin
- Posty: 13
- Rejestracja: 22 lut 2007, 8:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Pomocy "NIE MAM MOCY"
czesc wszystkim słuchajcie kolezanki i koledzy potrzebuje pilnie pomocy. mam ASTERKĘ 1.8 16v i mam rowniez problem. o jakiegos czasu moje piekne autko wykazuje usterke w postaci braku mocy . nie moge za bardzo nim przyspieszac. przy ruszaniu szybko rosna obroty silnik wyje a auto jedzie jak zółw. dopiero po osiagnieciu ok 2500 czuc ze sie rozpedza i tak jest na biegu drugim i trzecim.musze je rozpedzic do ok 2500-3000 i i dopiero jakos przyspiesza.Kiedys gdy zdjałem wtyczke z przeplywomierza i właczylem silnik swieciła sie kontrolka CHECKENGINE teraz nie swieci.Prosze o pilna szybka i jasną pomoc oraz wypowiedz. za tydzien jade na urlop i nie wiem czy gdzies nie stane po drodze a nie chcailbym tego bo jade z dzieckiem.Po drugie nie wiem czy to wplynie na ilosc spalanego paliwa a tego nie chcialbym bardziej.
POZDRAWIAM I JESZCZE RAZ GORACO PROSZE O POMOC.piszcie lub prosze przyslijcie smsa a oddzwonie. Moj nr 604 627 268.
POZDRAWIAM I JESZCZE RAZ GORACO PROSZE O POMOC.piszcie lub prosze przyslijcie smsa a oddzwonie. Moj nr 604 627 268.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 lip 2007, 14:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Z opisu wynika, że faktycznie masz coś nie teges ze sprzęgłem. Na niskich biegach jest największy moment przenoszony i wygląda, że sprzęgło się po prostu ślizga.
Spróbuj regulować linkę od sprzęgła. Pedał sprzęgła powinien być trochę powyżej hamulca.
Szczegółową regulację masz opisaną w książce "Sam naprawiam...".
Zdecydowanie ślizganie wpływa na zwiększone zużycie paliwa.
A druga sprawa - kontrolka CHECK E. - nie montowałeś przypadkiem gazu w międzyczasie?
I czy zaświeca się kontrolka przy przekręceniu kluczyka? Może się spaliła?
Spróbuj regulować linkę od sprzęgła. Pedał sprzęgła powinien być trochę powyżej hamulca.
Szczegółową regulację masz opisaną w książce "Sam naprawiam...".
Zdecydowanie ślizganie wpływa na zwiększone zużycie paliwa.
A druga sprawa - kontrolka CHECK E. - nie montowałeś przypadkiem gazu w międzyczasie?
I czy zaświeca się kontrolka przy przekręceniu kluczyka? Może się spaliła?
- Marcin
- Posty: 13
- Rejestracja: 22 lut 2007, 8:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
serdecznie dziekuje za wszelaka pomoc bede powoli eliminował wszystkie przedstawione usterki. Zaczne oczywiscie od sprzegła. Nie montowałem gazu i przyznam ze nie mam zamiaru.Objaw wydawal mi sie netypowy dlatego napisalem. zawsze kiedy sciagalem wtyczke z przeplywomierza i wlaczalem silnik CHECK sie swiecil a teraz po zdjeciu nie swieci. po przekreceniu kluczyka kontrolka normalnie swieci na p[omaranczowo ale gasnie po wlaczeniu silnika pomimo zdjecia wtyczki z przeplywomierza.
POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA SZYBKA REAKCJE.
POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA SZYBKA REAKCJE.
- Marcin
- Posty: 13
- Rejestracja: 22 lut 2007, 8:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dzieki za pomoc. juz wszystko sie wyjasniło resztka tarczy sprzegła klei sie a do tego zbiegło sie to z awaria przepływomierza. komputer widzi go jako dobry pomimo usterki i nie widzi niewlasciwej ilosci podawanego powietrza. moje auto przyspiesza jakby maiło przynajmniej 2.0 16v v 6 z Omki. na trasie tez szaleje z przyspieszaniem na najwyzszych biegach. ale dzis sie to zmieni zmieniam sprzegło i kupiłem nowy przepływomierz musze jechac tylko na komputer zeby mi go zaadoptowali.POZDRAWIAM NARAZIE MIŁEGO DNIA. Od soboty ide na 2 tyg. urlopu wiec do zobaczenia po.