A wiec tak, nagrzewnica z klimatyzacja opel astra f rocznik 95, nie chodzi mi o wyjecie samej nagrzewnicy (tak jak jest to opisane na astra.autokacik.pl) tylko calego plastiku do ktorego jest miedzy innymi przykrecona dmuchawa
Oczywiscie cala deske mam juz odpieta, tylko teraz moje pytanie gdzie mniej wiecej sa sruby mocujace nagrzewnice do karoseri ?
Oczywiscie zaczynam od odpiecia przewodow od klimatyzacji oraz od silnika. Wczoraj troche siedzialem i szukalem wkretow ale nic na pierwszy rzut oka nie zobaczylem (bylo ciemno )
[ Dodano: 2007-08-01, 21:36 ]
dobra sam sobie odpowiem
cztery wkrety od strony podszybia,
od strony silnika: jedna sruba trzymajaca rurki od klimatyzacji (klucz 13), rurki od cieplej wody z silnika do nagrzewnicy, dwa wkrety trzymajace rurke upustowa od klimatyzacji (krotka rurka wystajaca z nagrzewnicy niczym nie zakonczona) oraz w okolicach drazka idacego do skrzyni biegow jedna sruba (klucz nr 8)
Wszystko da rade rozebrac od spodu
troche zdjec: [External Link Removed for Guests]
Wymiana nagrzewnicy
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 lip 2007, 14:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 06 lut 2008, 1:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Podepne sie do tematu !:P
Witam wymieniali mi w aucie nagrzewnice bo stara pękła i teraz problem taki jak dodaje gazu i mniej więcej przy 2,5 tys obrotów jak turbina się załącza cos dziwnie syczy z pod deski rozdzielczej wydaje mi się ze żle podłączyli weżyk albo wężyk jest pęknięty od tego przycisku co się wyłącza i wyłącza obieg zamknięty / otwarty powietrza bo o ile mi się wydaje on jest zasilany powietrzem z turbiny ale nie jestem pewien jezeli ktoś coś miał podobnego albo wie co to moze byc to proszę o pomoc z gory dzięki :D
Witam wymieniali mi w aucie nagrzewnice bo stara pękła i teraz problem taki jak dodaje gazu i mniej więcej przy 2,5 tys obrotów jak turbina się załącza cos dziwnie syczy z pod deski rozdzielczej wydaje mi się ze żle podłączyli weżyk albo wężyk jest pęknięty od tego przycisku co się wyłącza i wyłącza obieg zamknięty / otwarty powietrza bo o ile mi się wydaje on jest zasilany powietrzem z turbiny ale nie jestem pewien jezeli ktoś coś miał podobnego albo wie co to moze byc to proszę o pomoc z gory dzięki :D
OPEL ASTRA KRÓLEM MIASTA
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt: