Silnik szybko się grzeje !!!

elberto

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 01 cze 2009, 19:15
Imię: Robert
Auto: Astra F
Silnik: c14nz
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#41

Nieprzeczytany post autor: elberto »

kolego grzechu a mógł byś fotki apropo tego grilla i tej krateczki jakoś mi podesłać na prv bo te które wklejałeś są nie dostępne. z góry dzięki

szybajker

Astro-maniak
Posty: 300
Rejestracja: 16 sie 2008, 11:41
Imię: Łukasz
Auto: Linea Blu Coupe
Silnik: Z22SE
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#42

Nieprzeczytany post autor: szybajker »

Wiesz marian, po prostu bazuję na tym, że i w ubiegłym roku temperatury także nie rozpieszczały, a nie było tego co opisuję. Dochodziło do 100*C i wentylator na I biegu dawał radę. Dzisiaj wracałem w pełnym deszczu z Wawy do Lublina, wskazówka w okolicach 93-94*C czyli mozna powiedzieć norma. Temperatura 20*C na termometrze zewnętrznym. W Rykach padał bardzo silny deszcz, przez to spedziliśmy 2 zmiany świateł w korku (bo któryś przezorny z przodu bał się ruszyć...). To wystarczyło do podniesienia się temperatury do prawie 100*C. Nie sądzisz chyba, że to normalne, skoro minęły dosłownie ze 2 minuty? Przy takiej temperaturze otoczenia? Dopiero jakieś 4 km za Rykami temperatura powróciła do normy - to bardzo długo. Moc nadal faluje, ale tylko po rozgrzaniu silnika. Na zimnym rakieta (chociaż z zasady nigdy silnika nie pałuję).

A swoją drogą dziwi mnie tak mały rozrzut temperatur pracy oplowskich benzyniaków - raptem 20*C pomiędzy niebieskim a czerwonym polem. 92*C temperatura otwarcia termostatu, 100*C - I bieg wentylatora, 105*C - czerwone pole. Kto to w ogóle projektował?
Od 20.01.2009r. nie wdaję się w polemiki z idiotami. Dlaczego?
Bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem...

ODPOWIEDZ