Poszła uszczelka pod głowicą...
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 13:49
- Imię: Łukasz
- Silnik: X16SZR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 1873
- Rejestracja: 21 gru 2006, 16:52
- Imię: Tomek
- Auto: Honda Accord
- Silnik: ictdi 2.2
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn/Nottingham
Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą. Objawy to dym z komina, oraz zachlapany olejem silnik poniżej modulatora zapłonowego, oraz ubywanie samego oleju. Płyn chłodzący w nieznacznym stopniu ubywa, ale raczej nie ma nic wspólnego z uszczelka. Jak również zbiorniczek płynu jest wolny od oleju.
Jakie części poza uszczelką głowicy i paskiem rozrządu powinienem jeszcze kupić?
Rozrząd kompletny wymieniałem przy 1998 tys km. obecnie mam na liczniku ok 2007 tys km. Więc rolki i pompę raczej zostawię. Czytałem, że olej trzeba nowy wlać jak i płyn chłodzący oraz śruby głowicy. Czy w każdym przypadku planowanie głowicy jest konieczne? Lepiej jest wykonać planowanie czy tez nie?
Silnik to X16SZR.
Jakie części poza uszczelką głowicy i paskiem rozrządu powinienem jeszcze kupić?
Rozrząd kompletny wymieniałem przy 1998 tys km. obecnie mam na liczniku ok 2007 tys km. Więc rolki i pompę raczej zostawię. Czytałem, że olej trzeba nowy wlać jak i płyn chłodzący oraz śruby głowicy. Czy w każdym przypadku planowanie głowicy jest konieczne? Lepiej jest wykonać planowanie czy tez nie?
Silnik to X16SZR.
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Jesli Ci sie bracie wysypala uszczelka, to glowica obowiazkowo do planowania, poniewaz jest napewno nadpalona i pozbawiona rownej plaszczyzny, to czy walnela Ci uszczelka to tez mozesz sprawdzic odpal silnik, zgas i otworz korek plynu chlodzacego, ale bankowo poleciala uszczelka, tak wiec:
nowa uszczelka glowicy i dekla zaworowego
planowanie glowicy
niech obadaja stan szczelnosci glowicy i uszczelniaczy zaworowych
nowe sruby powinno sie dac, ale nie trzeba, ale wtedy musisz dokrecac je odpowiednim momentem i jeszcze ciutke dociagnac z reki.
do tego uszczelki kolektora ssacego i wydechowego, olej zalej lepiej nowy, bo woda Ci moze isc w miske, a plynu nie zmieniaj jak nie ma w nim kiesielu.
nowa uszczelka glowicy i dekla zaworowego
planowanie glowicy
niech obadaja stan szczelnosci glowicy i uszczelniaczy zaworowych
nowe sruby powinno sie dac, ale nie trzeba, ale wtedy musisz dokrecac je odpowiednim momentem i jeszcze ciutke dociagnac z reki.
do tego uszczelki kolektora ssacego i wydechowego, olej zalej lepiej nowy, bo woda Ci moze isc w miske, a plynu nie zmieniaj jak nie ma w nim kiesielu.
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
dokladnie o ta uszczelke mi chodzi...KeySee pisze:Znaczy się pod dekiel nad klawiatura zaworów?
Koszt roznie... 8V to pewnie z 300-400zl zostawisz, szkoda ze blizej nie mieszkasza, to bym Ci to pomogl zrobic :/
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 05 paź 2008, 1:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 paź 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 paź 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt: