to ja to spróbuję wyjaśnić :d
do każdej świecy idzie przewód a po drugiej stronie przewodu znajduje się kopułka do kopułki dochodzą 4 kable od świec i 1 kabel od cewki zapłonowej.
jak odkręcisz kopułkę to pod nią znajduje się palec ten palec obraca się tam i rozdziela napięcie na poszczególne świece
tylko uwaga przy ściąganiu kopułki jeśli będziesz musiał odpiąć przewody od świec to pozaznaczaj sobie który gdzie przychodzi bo potem możesz mieć problem
sprawdź czy ten palec za mocno nie jest wytarty i czy kopułka nie jest pęknięta
opis ten nie dotyczy nowszych silników na disie bo one nie mają kopułki
szarpiący samochód
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 28 cze 2007, 16:09
- Imię: Leniuch
- Auto: Zafira B
- Silnik: A18XER
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
znaczy z tego co mi wiadomo to wszystko zostalo sprawdzone przez elektryka, po zakupie i bylo ok, pazdziernik 2006. na oko po zimie stwierdzilem wspolnie z ojcem ze kable sa przerdzewiale i cala elektryka jest do wymiany, znaczy chyba o kable chodzilo. puki co jakos jezdze, ale im dluzej jezdze i czuje jak sie samochodzik psuje, tym bardziej sie wk...wiam na bylego wlasciciela ze mi taki szajs wcisnal, za 5500 PLN
[ Dodano: 2007-08-11, 12:50 ]
jeszcze jedna sprawa, jakiej firmy polecacie przewody zaplonowe i swiece?? prosze o podanie ceny
[ Dodano: 2007-08-11, 12:50 ]
jeszcze jedna sprawa, jakiej firmy polecacie przewody zaplonowe i swiece?? prosze o podanie ceny