nie działa obrotomierz Astra F TDS

Gość

#11

Nieprzeczytany post autor: Gość »

ja miałem, naciągłem pasek i wróciło do normy :mrgreen:

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

noo mi się nie chce na kanał wjeżdżać :D dwa tygodnie temu wymieniłem i naciągnąłem pasek a teraz znowu piszczy chociaż wszystko było dokręcone :/ pasek się wyciągnął?

berek00

Astro-maniak
Posty: 59
Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brać kase?
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: berek00 »

Pi wymianie trzeba po jakims czasie go naciągnąc. U mnie po naciągnięciu paska dalej obrotomierz zaskakuje przy 2200-3000 moze to szczotki alternatora?
Nie ma jak Astra....It's My Life

Tece

Astro-maniak
Posty: 110
Rejestracja: 14 paź 2007, 9:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: Tece »

Słuchajcie tak jak pisałem mój obrotek zaskakiwał przy około 2000 obr. Wczoraj byłem u znajomego elektryka - normalnie chyba kupie mu skrzynke wódki... Teraz napisze co było grane... Pojechałem wymieniłem pasek ( 22,- gates ) bo juz był wytarty muszę jeszcze wymienić koło pasowe alternatora. Odpalam ale niestety...więc myśli i na jego mniemanie alternator ale pyta mnie czy gaśnie mi kontrolka ładowania ja oczywiście pewnie, że gasnie ale w sumie musiałem to sprawdzić. Przekręcam kluczyk i szukam jej szukam i d..a szok gdzie ona jest. I wtedy się okazało że winą tego że obrotek nie działa od razu jest przepalona żaróweczka za 3 zeta.

Teraz jak sobie pomyślę o sytuacji gdybym oddał autko do innego elektryka a on : no wie pan musiałem wymienić mostek, regulator, szczotki w sumie 150,- plus robocizna to normalnie krew mnie zalewa. Nie mówie, że wszyscy mechanicy są tacy ale ... sami wiecie.

Co prawda przepalona żarówka nie była u mnie bezpośrednio przyczyną usterki bo jak sie okazało miałem jeszcze przetarty kabel ( pomiędzy alternatorem a kabiną ) dokładnie po lewej stronie silnika obok pasków) ale w sumie na to samo wyszło bo obwód był przerwany.
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

Jimmy->Alan 18->Alan 28->Alan 87->Jackson->PRO520XL

libanek

Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 08 kwie 2008, 21:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: libiąż
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: libanek »

Powiem Wam..ze u mnie w te chlodne dni tez obrotek robi mnie w konia..pokazuje te 700 czy tam 900 i dopiero jak go przegazuje to zaskoczy.. i dziala normalnie juz pozniej... chyba chlod ma na to wplyw :)

ODPOWIEDZ