nie działa obrotomierz Astra F TDS
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 14 paź 2007, 9:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko
- Kontakt:
Słuchajcie tak jak pisałem mój obrotek zaskakiwał przy około 2000 obr. Wczoraj byłem u znajomego elektryka - normalnie chyba kupie mu skrzynke wódki... Teraz napisze co było grane... Pojechałem wymieniłem pasek ( 22,- gates ) bo juz był wytarty muszę jeszcze wymienić koło pasowe alternatora. Odpalam ale niestety...więc myśli i na jego mniemanie alternator ale pyta mnie czy gaśnie mi kontrolka ładowania ja oczywiście pewnie, że gasnie ale w sumie musiałem to sprawdzić. Przekręcam kluczyk i szukam jej szukam i d..a szok gdzie ona jest. I wtedy się okazało że winą tego że obrotek nie działa od razu jest przepalona żaróweczka za 3 zeta.
Teraz jak sobie pomyślę o sytuacji gdybym oddał autko do innego elektryka a on : no wie pan musiałem wymienić mostek, regulator, szczotki w sumie 150,- plus robocizna to normalnie krew mnie zalewa. Nie mówie, że wszyscy mechanicy są tacy ale ... sami wiecie.
Co prawda przepalona żarówka nie była u mnie bezpośrednio przyczyną usterki bo jak sie okazało miałem jeszcze przetarty kabel ( pomiędzy alternatorem a kabiną ) dokładnie po lewej stronie silnika obok pasków) ale w sumie na to samo wyszło bo obwód był przerwany.
Teraz jak sobie pomyślę o sytuacji gdybym oddał autko do innego elektryka a on : no wie pan musiałem wymienić mostek, regulator, szczotki w sumie 150,- plus robocizna to normalnie krew mnie zalewa. Nie mówie, że wszyscy mechanicy są tacy ale ... sami wiecie.
Co prawda przepalona żarówka nie była u mnie bezpośrednio przyczyną usterki bo jak sie okazało miałem jeszcze przetarty kabel ( pomiędzy alternatorem a kabiną ) dokładnie po lewej stronie silnika obok pasków) ale w sumie na to samo wyszło bo obwód był przerwany.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Jimmy->Alan 18->Alan 28->Alan 87->Jackson->PRO520XL
[External Link Removed for Guests]
Jimmy->Alan 18->Alan 28->Alan 87->Jackson->PRO520XL
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: libiąż
- Kontakt: