Sworzen zwrotnicy...
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
- Imię: Kacperek
- Auto: Astra F
- Silnik: Ce20eNE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
Sworzen zwrotnicy...
1.Tata byl na przegladzie i okazalo sie ze trzeba zmienic sworzen zwrotnicy z lewejs trony, tylko nie wiem co to jest??
2.A i druga sprawa mysle ze ta gorsza trzeba zespawac z tylu kawalek blachy po rdza tak Asterke wziela.
Peosze o pomoc w tej pierwszej sprawie ( sworzen zwrotnicy)
2.A i druga sprawa mysle ze ta gorsza trzeba zespawac z tylu kawalek blachy po rdza tak Asterke wziela.
Peosze o pomoc w tej pierwszej sprawie ( sworzen zwrotnicy)
[External Link Removed for Guests]
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
- Imię: Kacperek
- Auto: Astra F
- Silnik: Ce20eNE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
na bank chodzi o ten sworzeń! wyjmujesz wahacz, wykrecasz sworzem na bodajrze 3 srubach, wkładasz wahacz przykrecasz do podłogi a potem sam sworzeń musisz wbic w zwrotnice tak zeby rowek w nim pokrywał sie z otworem na śrube porządnie skręcasz potem kółko i jedziesz, założe sie ze sam dasz rade wymienic a i pare groszy zostanie w kieszeni. pozdrawiam i czekam na odp z rezultatem
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 03 sie 2007, 8:06
- Imię: Adam
- Auto: Astra kombi
- Silnik: 1,6 16v
- Lokalizacja: Gródków
- Kontakt:
Leszek ma rację chodzi o sworzeń wachacza,który przykcany jest do piasty. Jeżeli podejmiesz się sam wymiany to napewno będziesz miał problem z wybićem tego sworznia . Do tej operacji przydał by Ci się ściągacz dżwigienkowy, jeżeli nie masz takiego narzędzia to pozostał Ci młot i zeszlifowany przecinak.
Dodam , że przy operacji z młotem oraz przecinakiem musisz być pełen optymizmu i wiary bo trzeba porządnie uderzać by ten sworzeń zszedł.
Powodzenia.
Dodam , że przy operacji z młotem oraz przecinakiem musisz być pełen optymizmu i wiary bo trzeba porządnie uderzać by ten sworzeń zszedł.
Powodzenia.
-
- Posty: 633
- Rejestracja: 25 gru 2006, 13:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
- Imię: Kacperek
- Auto: Astra F
- Silnik: Ce20eNE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
Jesli chodzi o ten sworzen to on jest oryginalnie przynitowany Wymienialem wachacze teraz cale bo mialem te sworznie do wymiany i gumy wszystkie to jakbym chcial wyminiac wszstko pokolei to wyszlo by drozej i weicej roboty niz kupno calego wahacza. Wachacz 60 pare zl za sztuke. Wiec z samymi sworzniami bedzie troche roboty...
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Police
- Kontakt: