Wymiana łożyska koła przedniego

chiken

Astro-maniak
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: chiken »

wygląda jak normalne łożysko :) ale czy dokładnie jest to standardowe to nie chce się wypowiadac bo specjalistą w tych sprawach nie jestem :D

[External Link Removed for Guests]
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue :)
LPG-->brak-->i dobrze
===============

Gość

#12

Nieprzeczytany post autor: Gość »

:)
wiem już z autopsji że do astry II po 2001 nie da rady wymienić samego łożyska
jedyna możliwość to wymiana całej piasty z łozyskiem
wynika to z tego że piasta jest na końcu rozklepana i nie ma szans zdjąć łożyska a jesli to sie uda to nie da rady załozyć w ten sam sposób nowego
pozdrawiam :mrgreen: :mrgreen:

chiken

Astro-maniak
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: chiken »

więc z tego powodu kosz takiej wymiany jest niebagatelnie duży :?
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue :)
LPG-->brak-->i dobrze
===============

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: deeper »

Moze po prostu popytac sie na warsztacie jakims,
recznie jest przy tym troche problemow, ale z uzyciem prasy wymiana lozysk to kwestia 30 min na kolo...

Gość

#15

Nieprzeczytany post autor: Gość »

zgadza sie z prasa to chwila ale jeśli piasta jest zaklepana to nawet prasa nie pomoże bo nie da się jej złożyć spowrotem w taki sam sposób a bez zabezpieczenia troche ryzykownie jeździć

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Dodoam tylko ze kilka osob juz wymienialo samo łozysko w asi G. Da sie to zrobic ale trzeba kombinować. Polecam oczywiscie SKFa ale i nasze polskie tez nie sa zle bo firme wykupili japonczycy-zdaje sie ze "Kojo" Lożyska sa znormalizowane i raczej nie ma nietypowek wiec wszystko sie da zrobic. Odpukac jeszcze mi nie polecialo w mojej G.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: deeper »

zgadza sie z prasa to chwila ale jeśli piasta jest zaklepana to nawet prasa nie pomoże bo nie da się jej złożyć spowrotem w taki sam sposób a bez zabezpieczenia troche ryzykownie jeździć
Zaklepana ? tzn?

Gość

#18

Nieprzeczytany post autor: Gość »

:D :D
rozklepana tzn że w wewnątrz łozyska jest mocowanie przegubu w tuleji z wielowpustem
koncówka tej tulei jest rozklepana na boki tak że nachodzi na wewnętrzny pierścien łozyska
może ktos to wymieniał albo w starszych rocznikach jest może inaczej rozwiązane
ja wolałem kupic nową piaste z łożykiem i nie ryzykować
w sumie to zakup mnie kosztował 250 zł i sam wymieniłem więc nie jest tak źle
może jak sie spręże z czasem to zrobie zdjęcie piasty z dokładnym wyjaśnieniem tego rozklepania

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: deeper »

W starszych lozysko jest wcisniete i zabezpieczone "zawleczkami". Sama wymiana jest banalna, a jak ktos wymienia razem z piasta to juz wogole bez problemu.

ODPOWIEDZ