Diesel w astrze F ??

miras20

Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 28 paź 2007, 11:16
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: miras20 »

A jak masz 1.7 z turbiną, to przy wyprzedzaniu ciężarówek, matizów i innych co jeżdrzą 95km/h jest bardzo elastyczny w przedziale 100 130 na 5, oczywiście jak na jego mozliwości. Pod górkę bez problemu wyprzedziłem tak ciężarówkę.

wertus1

Astro-maniak
Posty: 1888
Rejestracja: 28 kwie 2008, 16:41
Imię: Wiktor
Auto: Astra G
Silnik: Y17DT
Województwo: wielkopolskie
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: wertus1 »

itkas pisze:silnik mozna zalatwic za 500 700 zl a isuzu od 1500 sie ceny zaczynaja
Co do Isuzu sie nie zgodze za bardzo bo silniki isuzu sprzedaje po ok 1000zł, a te co są np na allegro za 1500zł to nie idą, bo te silniki sa mniej awaryjne w porównaniudo DTL którego ceny silnika zaczynają się od 1800zł i sam po tyle sprzedaje taki silnik.
Bardzo często w tych DTL-ach zdarza się iż korbowód wystawił girę przez blok, głowicę też dosyć chodliwa sprawa, a o turbo trzeba dbać (turbina z odzysku 500zł - idzię jak ciepłe bułęczki) i często pada w tychsilnkach pompa wspomagania (ok 150zł)
Rzeczy typu alternator czy rozrusznik są bardzo mało chodliwe za czym idzie juz dużo niższa cena.

Osobiście jeżdze DTL-em spalanie na trasie ok 800km zeszło mi poniżej 5 litrów, i nie żałowałem gazu miejscami jak dało rade to 140 było, ale tak średnio 120, i wtedy pare miast ale tylko tranzytem i bezproblemu. Isuzu miałem tylko tydzień może i miało trochę lepsze przyspieszenie, ale spalanie okazało się wieksze na trasie średnia wyszła ok 7,5-8l. co prawda był to kombi, dtl-a mam 3 drzwi :D.
mates pisze:silniki diesla jezdzone na krótkich odcinkach(ok.3km) poprostu mozna je w ten sposob zarżnac, czy to prawda?
Może być to prawdą gdyż diesla należy rozgrzać, a nie co 5 minut gasić i uruchamiać ponownie pojazd. Jeżeli auto posiada turbinę to może ją szlag trafić od takiego dosyć częstego użytkowania, na takie małe trasy polecam już jakąś benzynke w małym silniku :D

SlaVkoEg

Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 18 gru 2008, 13:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: SlaVkoEg »

wertus1 pisze:Isuzu miałem tylko tydzień może i miało trochę lepsze przyspieszenie, ale spalanie okazało się wieksze na trasie średnia wyszła ok 7,5-8l
to cos musial miec nie tak bo moje isuzu wiecej niz 6 w trasie nie wezmie :P Pozatym to moje isuzu nie ma problemow z odpalaniem w chlodny poranek :P uwazam ze to najlepszy wybor jezeli chodzi o diesla.

wertus1

Astro-maniak
Posty: 1888
Rejestracja: 28 kwie 2008, 16:41
Imię: Wiktor
Auto: Astra G
Silnik: Y17DT
Województwo: wielkopolskie
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: wertus1 »

SlaVkoEg pisze:Pozatym to moje isuzu nie ma problemow z odpalaniem w chlodny poranek
Tutaj mogę się zgodzić, ostatnio pojechałem do gościu, który kupił odemnie to Isuzu bo powiedział, że sygnał z kluczyka nie idzie i nie można uruchomic, wystarczyło tylko kabelek przylutować.
I to auto stało od tygodnia, w cienie na dworze, średnia temp ok -5st. I bezproblemu za pierwszym razem odpaliła, a właśnie z DTL mam nieraz duże problemy.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

wiecie to że isuzu pali a dtl nie to też nie prawda. przy - 5 a nawet -10 obydwa silniki zapalą z kopyta jeśli są w dobrym stanie. W innym wypadku już zaczynają się schodki

SlaVkoEg

Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 18 gru 2008, 13:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: SlaVkoEg »

JOszi pisze:wiecie to że isuzu pali a dtl nie to też nie prawda. przy - 5 a nawet -10 obydwa silniki zapalą z kopyta jeśli są w dobrym stanie.
No i to chyba kazdy silnik tak ma, a przynajmniej wiekszosc :P

ODPOWIEDZ