drgania kierownicy po zmianie opon
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13 lip 2007, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
myśle ze jazda bez zdejmowania kól przez średnio 6 m-cy jest wystarczająco długim okresem aby felga sie ułożyla do piasty, więc ja bym raczej zaznaczal w takim wypadku, też jest kwestia ile ję jeździ, wiadomo immniej sie jeździ, tym słabiej sie ułoży felga do piasty.Adamo pisze:A czy jak np zmieniasz koła/felgi 2 razy w roku, czyli zimówki/letnie to nie
można zakładać z przesunięciem o 90 stopni aby uniknąć odkształcenia??
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie unikniesz tego :/Adamo pisze:A czy jak np zmieniasz koła/felgi 2 razy w roku, czyli zimówki/letnie to nie
można zakładać z przesunięciem o 90 stopni aby uniknąć odkształcenia??
u mnie np po zmianie tarcz hamulcowych kiera lekko bije bo felgi ułożyły się do starych tarcz a na nowych jest lipa :/ a na alu śmigam może rok z przerwami na zimówki
w takim wypadku najlepsze jest wyważenie kół na samochodzie - tylko jeszcze nie spotkałem się z zakładem który to robi
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Przy wyważaniu kół należy pamiętać żeby pojechać do wulkanizacji znowu po przejechaniu jakiś 500km. Prędkość wyważania kół w polsce jest za mała aby za pierwszym razem poprawnie wyważyć koła. Poprostu guma się układa do felgi i zmienia układ mas na kole. Po przejechaniu tych 500km okaze się że koła znowu są niewyważone (oczywiście w ramach gwarancji to drugie wyważanie powinni przeprowadzić gratis).
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
@#$%^& pojechalem na kompresor przy OSKP i ci sie okazało ?? ciśnienie w kole 1,5 bara aż sie normalnie zdziwilem. Po podpąpowaniu obydwu kół drgania raczej ustały ( nie miałem odpowiednich warunków aby przy prędkości ponad 100km/h dobrze sprawdzić zachowanie auta ). Widocznie mieli walnięty barometr... Przy naj bliuższej okazji podjade tam znowu i sprawdze ciśnienie ponownie, aby sie nie okazało ze coś, gdzieś jeszcze.
[External Link Removed for Guests]