Witam, czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć gdzie znajduje sie przekaznik od zamka centralnego w asterce F chatchback 96`
Może też napomkne czemu właściwie go szukam, szukam go dlatego że zamek raz działa raz nie, skoro raz działa raz nie to wg madrych ksiażek winny temu nie jest siłownik jeden z drugim, tylko własnie przekaznik co zreszta tlumaczylo by ze jak asterka dostanie z buta w drzwi :k i sie troche zatrzesie to zamek czasem w ten sposob zadziała, najwidocznie pomaga to przekaznikowi. Rozebrałem już drzwi tylne i bagaznika odłączajac siłowniki w nadzieji że to cos da, odlaczylem siownik od wlewu... i dupa, przednich drzwi nie rozkrecałem bo ściaganie wiekszej ilości korbek od szyb w astrze doprowadza mnie do szału.. za to znalazlem kolejna madra ksiazke ktora mowi.. a wlasciwie pisze że ten #$%$#^# silownik z malinowym nosem jest z prawej strony przy slupku pod plastikiem, ale tam znalazlem tylko jakiś bordowo różowy.. w blizej nieokreslonym kolorze z dupy przekaznik ktory jak stwierdziłem nie jest od centralnego..
wiecej przekazników w owym miejscu nie stwierdzono
Zanim zaczalem niszczyc i dewastować postanowiłem więc napisac pytanie..
gdzie on qr.. jest ? :/
z góry dzieki za pomoc
nie zawsze działający zamek centralny
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 14 paź 2007, 9:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko
- Kontakt:
Spox, okazuje się że to plastik na ciegnie łączącym zamek przy klamce z zamkiem si e złamał dlatego centralny nie zawsze działał.. najprawdopodobniej, teraz pozostaje znalesć to cięgno z nieuszkodzonym plastikiem bo otworzyć sie da tylko z drzwi pasazera, jakby ktoś miał takie cięgno albo mechanizm zamka z cięgnami kompletny to F-ki z centralnym to chetnie zanabęde.
A co do przekanizka to chyba centralny nie ma przkaznika przynajmniej ja takiego nigdzie nie znalazłem.
A co do przekanizka to chyba centralny nie ma przkaznika przynajmniej ja takiego nigdzie nie znalazłem.
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 lip 2007, 12:15
- Imię: Dominik
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTi 130KM/307Nm
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
mam ten sam problem ale od strony pasazera wkurzylem sie bo poszukiwania zaczely mnie draznic i zamontowalem sterowanie z pilotaShoov pisze:Spox, okazuje się że to plastik na ciegnie łączącym zamek przy klamce z zamkiem si e złamał dlatego centralny nie zawsze działał.. najprawdopodobniej, teraz pozostaje znalesć to cięgno z nieuszkodzonym plastikiem bo otworzyć sie da tylko z drzwi pasazera, jakby ktoś miał takie cięgno albo mechanizm zamka z cięgnami kompletny to F-ki z centralnym to chetnie zanabęde.
A co do przekanizka to chyba centralny nie ma przkaznika przynajmniej ja takiego nigdzie nie znalazłem.
Hu Hu Ha nie taka Astra Zla
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
a po co zpinać ze sterownikiem? wystarczy wpiąć się w przewody idące do byle któreo siłownika - ja tak zrobiłem i jest git
Dużo osób proponuje podpiąć się w przewody idące do drzwi kierowcy, ja natomiast proponuję wpiąć się w przewody przy drzwiach pasażera bo:
1. za schowkiem jest masa miejsca żeby ukryć sterownik
2. jest łatwiejszy dostęp do przewodów w drzwiach przez co podłączenie tez jest łatwiejsze i szybsze
minusy są takie ze musisz pociągnąć 2-2rzyłowe przewody do kostki przy drzwiach kierowcy, pierwszy od zasilania drugi od kierunkowskazów
dodam że szukając przewodów zanim je odizolujecie to sprawdzcie czy to na pewno te bo o ile pamietam to w wiązce idą 2 pary przewodów o tych samych kolorach, daltego warto najpierw do 2 szpilek, igieł przywiązać kabelki i nakłuwać przewody
Jeżeli złączysz 2 przewody te od centralnego to zamek powinien sięzamknąć
Dużo osób proponuje podpiąć się w przewody idące do drzwi kierowcy, ja natomiast proponuję wpiąć się w przewody przy drzwiach pasażera bo:
1. za schowkiem jest masa miejsca żeby ukryć sterownik
2. jest łatwiejszy dostęp do przewodów w drzwiach przez co podłączenie tez jest łatwiejsze i szybsze
minusy są takie ze musisz pociągnąć 2-2rzyłowe przewody do kostki przy drzwiach kierowcy, pierwszy od zasilania drugi od kierunkowskazów
dodam że szukając przewodów zanim je odizolujecie to sprawdzcie czy to na pewno te bo o ile pamietam to w wiązce idą 2 pary przewodów o tych samych kolorach, daltego warto najpierw do 2 szpilek, igieł przywiązać kabelki i nakłuwać przewody
Jeżeli złączysz 2 przewody te od centralnego to zamek powinien sięzamknąć