Pilna porada zakupu Astry z 2.0 16V ecotec !!!

Awatar użytkownika
spidan

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 10 paź 2007, 18:38
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ZGORZELEC
Kontakt:

Pilna porada zakupu Astry z 2.0 16V ecotec !!!

#1

Nieprzeczytany post autor: spidan »

Drodzy forumowicze potrzebuję pilnej sensownej porady, najlepiej posiadaczy astr z silnikiem 2.0 ecotec. Przymierzam się do zakupu takiego autka w ciągu najbliższych dni. Na co zwracać uwagę przy zakupie??? Jakie wady najczęściej występują ? Jak to chodzi na LPG? Jaka alternatywa dla tego silnika? Jeżeli temat powtarzam to przepraszam, ale sprawa na wczoraj. Pozdrawiam
Astra lavista...

Taktownie

Astro-maniak
Posty: 367
Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Taktownie »

nie mam 2.0 ale mam 1.8 a jest to ten sam silnik- różni się tylko średnicą tłoka. Ogólnie to mój jeździ na gazie od nowości i nie mam żadnych zastrzeżen. Co do usterek to różnego rodzaju elektryczne sprawy.. Co do samego silnika to powiem Ci żebyś zwrócił uwagę jak pracuje na biegu jałowym bo to jest bolączka tych silników -czy pracuje równo, czy nie "pyrka" z wydechu, no i czy się nie dusi bo możliwości jest wtedy dużo, niby koszt nie duży ale czasami można szukać i szukać i się nie dojdzie o co chodzi.. Ogólnie polecam a alternatywa to 1.7 TDS za mniejsze pieniądze do tego remont i dłubniecię go na ponad 200 nM i wtedy będzie fajnie. Pozdrawiam :)
Może chcesz mojego kupić? :)

mates

Astro-maniak
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2006, 18:24
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: mates »

najczęstsze bolączki tych silników to jeszcze czujnik wałka rozrządu koszt ok.150zł oryginał siemensa. W vectrze mam x18xe jest to ten sam silnik z mniejsza średnicą tłoka i powiem ze bardzo dobry silnik :)
Opel jest bogiem, Astra nałogiem, tuning zabawą 2.0 podstawą :mrgreen:

WaldazZz

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: WaldazZz »

Z tego co wiem to:
Mniej wytrzymały od silników C20NE i C20XE, bo jak legendy mówią to były silniki do spotru i do wyścigów tworzone. O Ecotecu słyszałem, że to jest po prostu zdławiony C20Xe, ale nie wime czy to do końca jest prawda. Z tego co mi opowiadano awarie najczęściej w elektronice (komputerze) i w głowicy.
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"

ODPOWIEDZ