Kontrolka "Układ elektoniczny silnika"
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 11 paź 2007, 20:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 lip 2007, 12:15
- Imię: Dominik
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTi 130KM/307Nm
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Grójec
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Coś koło 7 razy wyszło mi '12'. Możliwe że alarm odcina zasilanie główne, mamie rano się włączył, więc może to dla tego..pnkra pisze:Na początku trzy razy mruga 12, a dopiero potem kod błędu.
[ Dodano: 2007-11-02, 15:37 ]
Odpaliłem go dzisiaj i od razu zapaliła sie kontrolka, więc wyłączyłem i do wtyczki.
Wyszło mi 25 - Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
Czy to coś poważnego?!
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt: