Kontrolka "Układ elektoniczny silnika"

TomC

Astro-maniak
Posty: 103
Rejestracja: 11 paź 2007, 20:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: TomC »

sklejek - fajny temacik

Ale jak myslicie czy lepiej czyścić te wszystkie elementy czy zaślepiś EGR?

Domin

Astro-maniak
Posty: 236
Rejestracja: 11 lip 2007, 12:15
Imię: Dominik
Auto: Astra H
Silnik: 1.7 CDTi 130KM/307Nm
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Domin »

ja wyczyscilem i mam spokuj ;)
tylko 3ba pamietac ze przy czyszczeniu EGR 3ba tez wyczyscic kanaliki bo sam egr czasami nie pomoze zreszta ktos pisal tez juz wczesniej o tym w jakims poscie :)
Hu Hu Ha nie taka Astra Zla

sklejek

Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: sklejek »

wyczyścić i wyeliminować przyczynę powstawania sadzy czyli zbieranie oleju w kolektorze ssącym z odmy
i na pewno pomoże
c20ne po przeszczepie z Calibry

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Hmm nie wiem czemu mruga mi tylko 12.. Z jednej strony to dobrze, ale w końcu ro rusz pai mi się ta kontrolka podczas jazdy :/ Czy możliwe aby się kasował za każdym razem?

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

pnkra

Astro-maniak
Posty: 292
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: pnkra »

Nie możliwe. Chyba, że uruchamiałeś auto 20 razy i kontrolka nie zdążyła się zaświecić.
A poczekałeś do końca? Na początku trzy razy mruga 12, a dopiero potem kod błędu.
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

pnkra pisze:Na początku trzy razy mruga 12, a dopiero potem kod błędu.
Coś koło 7 razy wyszło mi '12'. Możliwe że alarm odcina zasilanie główne, mamie rano się włączył, więc może to dla tego..

[ Dodano: 2007-11-02, 15:37 ]
Odpaliłem go dzisiaj i od razu zapaliła sie kontrolka, więc wyłączyłem i do wtyczki.

Wyszło mi 25 - Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
Czy to coś poważnego?!

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

fatis

Astro-maniak
Posty: 65
Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
Imię: Marek
Auto: Astra G
Silnik: X18XE1
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: fatis »

Hmmm tez mi wymigało kod 25 Wtryskiwacz - zbyt niskie napięcie - tu sie pomyliłeś ale mniejsza z tym.
Do tego mam jeszcze wymigane 35 silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków.
Z tego co wiem te elementy sa blisko siebie - sądzicie że przeczyszczenie wystarczy?

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

nie wystarczy jezeli w samochodzie jest gas i jest zle wyregulowana instalacja te bledy chodza w parze . upewnic sie czy nie ma lewego powietrz ,zresetowac kompa i odpalic bez gazu czekac az sie wlaczy wentylator .kto ma czym moze pomierzyc napiecie na sondzie .
marpas 1954

ODPOWIEDZ