model silnika

WNT

model silnika

#1

Nieprzeczytany post autor: WNT »

jurt kupuje astre z 91 roku jest to model z oznaczeniem gt , interesuje mnie jaki to jest silnik ,chodzi mi o oznaczenie katalogowe , jego parametry i mozliwości rozbudowe.
z góry dzięki

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

podaj dokładnie jaka pojemność bo oznaczenie gt nie dotyczy silnika ale wyposażenia nadwozia tzn. czerwone obwódki na zderzakach i listwach, kubełkowe fotele i inne bajerki silnik jest seryjny i niemodyfikowany identyczny jak w zwykłych astrach no i w wersji gt były silniki od 1.6 do chyba 2.0 więc cięzko bez tego coś powiedzieć

oznaczenie silnika na 99% będzie CxxNZ gdzie xx oznacza pojemność. podaj jaka pojemność to napiszę Ci coś więcej

WNT

#3

Nieprzeczytany post autor: WNT »

a sorrki zapomniałem 1.6 dam Ci link auto do malowania zderzaki nie seryjne

[External Link Removed for Guests]

wydech ma podobno z dedykacja do gsi ale ile w tym prawdy to sie dowiem jak zaczne ją rozbierac

[ Dodano: 2007-10-24, 22:40 ]
czytałem ze jak sie załozy i konkret obrobi głowice c16se z innym wałkiem i wydechem to mozna z tego silnika cos ok 115 koni wygonić na koła.
jak rozpoznać tą głowice bo bym sie tym interesował

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

dodam od siebie tyle, że astry w wersji Gt wychodziły z silnikami C16NZ i charakteryzowały się wyposażeniem astr z silnikami 1.8< w zwyż...typu kubełki, pasy pirotechiczne... etc.

z aukcji mogę wywnioskować, że ta astra przeszła takiego dzwona...Jeśli się nie myle to nawet na fotkach widzę tu i ówdzie ...kilka charakterystycznych.. elementów...

no ale skoro Panie kolego kupujesz asię za 2,5 tysia to rozumiem iż chcesz się nią dotkliwie zająć?

WNT

#5

Nieprzeczytany post autor: WNT »

za 1500 zł . dotkliwie rozbiorę ją w drobny mak złoże na nowych elementach z modyfikacjami wszystkiego co sie .a co do dzwona to nie wydaje mi sie zeby był konkrety o ile wogóle był, koleś auto dla siebie sprowadził , jest do opłat i przygotował je do malowania ale kupił sobie vr w golfie 3 wiec wniosek prosty

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

co do tej głowicy o której piszesz to pewnie chodzi o głowicę od wielopunkta silnik ten miał oznaczenie C16SE. dodaj do tego sportowe wałki, virus, wydech, dolot, pewnei pompę paliwa, wydajniejsze wtryski i moze faktycznie da się wyciągnąć te 115 koni - tyle że to jest taki koszt że za te pieniądze spokojnie włozysz sobie tam 2 litrowy silnik z osprzętem

WNT

#7

Nieprzeczytany post autor: WNT »

tak tez myslałem nad 2.0 z jakiegoś rozbitka

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

wstawić C20NZ - 115koni to chyba ma a silnik ma miano nie do zajeżdżenia

WNT

#9

Nieprzeczytany post autor: WNT »

ale to jest 8v jak sie nie myle ja tam wole 16v

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

czyli szukaj c20XE :D 150KM i dość dobry moment robią swoje - tylko ten silnik dość ciezko dostać w dobrym stanie i za rozsądne pieniądze ;)

ODPOWIEDZ