model silnika
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Odnośnie przeróbki tego silnika to seryjnie masz 75KM i 125Nm. Silniczek nie poraża, ale niedużym kosztem można z niego zrobićwielopunkta, czyli 100 KM. Inny kolektor dolotowy, wtryski i coś jeszcze, głowica chyba. Pogadaj dokładnie z Przemkiem_bdg on Ci powie. Do tego wałek z kadeta 13s. Wrzucasz przepustnice od 1.8, wydech robisz przelot, stożek do tego z power-rurą i virus i możesz spokojnie myśle wyrwać 115KM i masz kozak samochód.
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"
którzy 15 baniek noszą w głowach"
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
WaldazZz, zgadzam sie z Toba, kolektor ssacy mozna kupic juz za ok 50-100zl pasuje od Nexi, jak sie dobrze rozejzysz to kupisz z cala listwa i wtryskami, glowicy raczej nie zmieniaj bo nie ma sensu chyba ze masz duzo kasy, walek od kadeta 1.3S ma 282 stop. i ma oznaczenie B, to jest chyba najtanszy koszt wyciagniecia z silnika C16NZ kilku kucy wiecej.
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------