Dłuższe odpalanie i jakby duże spalanie

miras20

Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 28 paź 2007, 11:16
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: miras20 »

A jak najlepiej wlewać? Myslałem, aby wlać całą butlę, a potem pod korek diesla. Chyba, że jest tam opisane, na butelce ;)

Jeszcze jedno pytanie do oszczędnych ;)
Czy w waszej 1,7 TD śmiało można na 4 przyspieszać od 50 km/h? Gdyż mojej Astercę nie sprawia problemów, przynajmniej tak mi się wydaje, jednak Brother stwierdził, przed oddaniem mi go w moje ręce, abym przełączał przy >60km/h na 4. Jak jest u Was?

Adrian_GTC

Astro-maniak
Posty: 405
Rejestracja: 15 maja 2007, 6:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Adrian_GTC »

miras20 pisze:A jak najlepiej wlewać? Myslałem, aby wlać całą butlę, a potem pod korek diesla. Chyba, że jest tam opisane, na butelce ;)
Jest opisane na butelce... ale mówisz dobrze :) najpierw wlewasz STP a potem pod korek diesla... i po 5000km tak samo. Chyba, że lejesz tą najmocniejszą do całego układu to wtedy raz na rok.
zobacz >> [External Link Removed for Guests] oraz [External Link Removed for Guests] // [External Link Removed for Guests]

WaldazZz

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: WaldazZz »

Obstawiam wymianę świećżarowych. Zepnij świewce na krótko po odkręceniu jej i zobacz jak szybko zzrobi się czerwona.
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"

Wydra

Astro-maniak
Posty: 393
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: nieobecny
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: Wydra »

miras20ja nie jade przy 50 km/h na 5 biegu i moj sie zbierac zbiera ale powoli bo zaczym turbina sie wlaczy i wogole i tak jak ci kolega mowil wrzucaj 40 :] moj z 40 do 120 pociagnie :)

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

A ja mam dla was troche ciakwych informacji.

Autko robie u naj lepszego faceta w moim mieście od dizli. słono płace, ale zro0bione jest dobrze przynajmniej.

Jeżeli chodzi o kręcenie to do 2 sekund jak kręci to w miare normalne ( jakieś 3-4 przekrecenia rozrusznika) poprostu TTTM raz zapali na tyk, raz zakręci.

Ja dolewam cięzko spotykany specyfik. Nazywa sie PREFORMANCE FORMULA producent to STANDYNE. Specyfik jest sprowadzany z USA, jest produkowany przez firme która pordukuje pompy wtryskowe. Jego zadanie to czyszczenie i smarowanie układu paliwowego, ulatwianie rozruchu i obniżenie temperatury płynności paliwa.

Specyfik spisuje sie bardzo dobrze u mnie. Obecnie go dolałem do siebie i zobaczymy jak bedzie samochodzik startował. Bo też pojawiły się jakieś problemy. Ale tu mam podejrzenia co do jakości paliwa... Niby na markowej stacji ale coś mi sie nie podoba :|.

Co do jeszcze dlugiego rozruchu, moze być kwestia cofającego sie paliwa, w tedy trzeba zmienić filtr paliwa, na taki z zaworkiem, który zapobiega cofaniu sie paliwa.

[ Dodano: 2007-11-15, 18:49 ]
przypomiało mi sie coś. sprawdż przewody paliwowe, ponieważ mogą być wycieki, ja tak miałem. tylko ze kręciłęm kilka razy zanim odpalił.
[External Link Removed for Guests]

karpik48

Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02 gru 2007, 14:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: karpik48 »

U mnie też rozrusznik 3-4 razy zakręci zanim załapie, w minusowych temperaturach trzesie nim kilka sekund, ale potem jest ok. Ako juz mam słabe, ale zawsze tak odpalał (przez ostatnie 36.000km).

JOszi, musisz mieć cholernie ciężką nogę skoro tyle Ci pali, ja obliczam spalanie po każdym tankowaniu (leję zawsze do pełna) i jeszcze nigdy nie przekroczyło 6,3 l/100km w cyklu mieszanym, w trasie do Niemiec wyszło 5,1 l/100km :)
Tak więc bez problemu na 50l baku robię ponad 800km.

Co do prędkości na poszczególnych biegach to już ją wykapowałem i jest tak:
3 włączam przy 35-40km/h
4 przy 60km/h
5 przy 80km/h
Do większego kopa niezbędna jest redukcja, bo silniczek lubi wysokie obroty ;)

kwasek10

#17

Nieprzeczytany post autor: kwasek10 »

Może ci tak dużo palić bo LEJĄ ci wtryski sprawdz ciśnienie wtrysków. Obiawem tym jest metaliczny odgłos silnika ( jak byś uderzał młotkiem o kowadło ) a również przy dodaniu gazu mocne dymienie

[ Dodano: 2007-12-05, 19:31 ]
sprawdz rownież turbinę ( silnik mocno kopci i dużo bierze oleju ) terac jest już dużo mechaników którzy się tym zajmują, może mieć wypalone łopatki przez lanie wtrysków i słabo pompuje powietrze, silnik robi się w tedy słaby i dużo pali a jak masz turbinę wyrobioną to może zasysać olej z silnika i doprowadzić do jego uszkodzenia ( samozapłon ), naprawa turbiny w samochodach osobowych w tamtym roku to koszt okoł ba 800zł nie zależnie od marki sprawdzenie było gratis

ODPOWIEDZ