Dłuższe odpalanie i jakby duże spalanie
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 paź 2007, 11:16
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
A jak najlepiej wlewać? Myslałem, aby wlać całą butlę, a potem pod korek diesla. Chyba, że jest tam opisane, na butelce
Jeszcze jedno pytanie do oszczędnych
Czy w waszej 1,7 TD śmiało można na 4 przyspieszać od 50 km/h? Gdyż mojej Astercę nie sprawia problemów, przynajmniej tak mi się wydaje, jednak Brother stwierdził, przed oddaniem mi go w moje ręce, abym przełączał przy >60km/h na 4. Jak jest u Was?
Jeszcze jedno pytanie do oszczędnych
Czy w waszej 1,7 TD śmiało można na 4 przyspieszać od 50 km/h? Gdyż mojej Astercę nie sprawia problemów, przynajmniej tak mi się wydaje, jednak Brother stwierdził, przed oddaniem mi go w moje ręce, abym przełączał przy >60km/h na 4. Jak jest u Was?
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 15 maja 2007, 6:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Jest opisane na butelce... ale mówisz dobrze najpierw wlewasz STP a potem pod korek diesla... i po 5000km tak samo. Chyba, że lejesz tą najmocniejszą do całego układu to wtedy raz na rok.miras20 pisze:A jak najlepiej wlewać? Myslałem, aby wlać całą butlę, a potem pod korek diesla. Chyba, że jest tam opisane, na butelce
zobacz >> [External Link Removed for Guests] oraz [External Link Removed for Guests] // [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 04 paź 2007, 20:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: nieobecny
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
A ja mam dla was troche ciakwych informacji.
Autko robie u naj lepszego faceta w moim mieście od dizli. słono płace, ale zro0bione jest dobrze przynajmniej.
Jeżeli chodzi o kręcenie to do 2 sekund jak kręci to w miare normalne ( jakieś 3-4 przekrecenia rozrusznika) poprostu TTTM raz zapali na tyk, raz zakręci.
Ja dolewam cięzko spotykany specyfik. Nazywa sie PREFORMANCE FORMULA producent to STANDYNE. Specyfik jest sprowadzany z USA, jest produkowany przez firme która pordukuje pompy wtryskowe. Jego zadanie to czyszczenie i smarowanie układu paliwowego, ulatwianie rozruchu i obniżenie temperatury płynności paliwa.
Specyfik spisuje sie bardzo dobrze u mnie. Obecnie go dolałem do siebie i zobaczymy jak bedzie samochodzik startował. Bo też pojawiły się jakieś problemy. Ale tu mam podejrzenia co do jakości paliwa... Niby na markowej stacji ale coś mi sie nie podoba .
Co do jeszcze dlugiego rozruchu, moze być kwestia cofającego sie paliwa, w tedy trzeba zmienić filtr paliwa, na taki z zaworkiem, który zapobiega cofaniu sie paliwa.
[ Dodano: 2007-11-15, 18:49 ]
przypomiało mi sie coś. sprawdż przewody paliwowe, ponieważ mogą być wycieki, ja tak miałem. tylko ze kręciłęm kilka razy zanim odpalił.
Autko robie u naj lepszego faceta w moim mieście od dizli. słono płace, ale zro0bione jest dobrze przynajmniej.
Jeżeli chodzi o kręcenie to do 2 sekund jak kręci to w miare normalne ( jakieś 3-4 przekrecenia rozrusznika) poprostu TTTM raz zapali na tyk, raz zakręci.
Ja dolewam cięzko spotykany specyfik. Nazywa sie PREFORMANCE FORMULA producent to STANDYNE. Specyfik jest sprowadzany z USA, jest produkowany przez firme która pordukuje pompy wtryskowe. Jego zadanie to czyszczenie i smarowanie układu paliwowego, ulatwianie rozruchu i obniżenie temperatury płynności paliwa.
Specyfik spisuje sie bardzo dobrze u mnie. Obecnie go dolałem do siebie i zobaczymy jak bedzie samochodzik startował. Bo też pojawiły się jakieś problemy. Ale tu mam podejrzenia co do jakości paliwa... Niby na markowej stacji ale coś mi sie nie podoba .
Co do jeszcze dlugiego rozruchu, moze być kwestia cofającego sie paliwa, w tedy trzeba zmienić filtr paliwa, na taki z zaworkiem, który zapobiega cofaniu sie paliwa.
[ Dodano: 2007-11-15, 18:49 ]
przypomiało mi sie coś. sprawdż przewody paliwowe, ponieważ mogą być wycieki, ja tak miałem. tylko ze kręciłęm kilka razy zanim odpalił.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 02 gru 2007, 14:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
U mnie też rozrusznik 3-4 razy zakręci zanim załapie, w minusowych temperaturach trzesie nim kilka sekund, ale potem jest ok. Ako juz mam słabe, ale zawsze tak odpalał (przez ostatnie 36.000km).
JOszi, musisz mieć cholernie ciężką nogę skoro tyle Ci pali, ja obliczam spalanie po każdym tankowaniu (leję zawsze do pełna) i jeszcze nigdy nie przekroczyło 6,3 l/100km w cyklu mieszanym, w trasie do Niemiec wyszło 5,1 l/100km
Tak więc bez problemu na 50l baku robię ponad 800km.
Co do prędkości na poszczególnych biegach to już ją wykapowałem i jest tak:
3 włączam przy 35-40km/h
4 przy 60km/h
5 przy 80km/h
Do większego kopa niezbędna jest redukcja, bo silniczek lubi wysokie obroty
JOszi, musisz mieć cholernie ciężką nogę skoro tyle Ci pali, ja obliczam spalanie po każdym tankowaniu (leję zawsze do pełna) i jeszcze nigdy nie przekroczyło 6,3 l/100km w cyklu mieszanym, w trasie do Niemiec wyszło 5,1 l/100km
Tak więc bez problemu na 50l baku robię ponad 800km.
Co do prędkości na poszczególnych biegach to już ją wykapowałem i jest tak:
3 włączam przy 35-40km/h
4 przy 60km/h
5 przy 80km/h
Do większego kopa niezbędna jest redukcja, bo silniczek lubi wysokie obroty
Może ci tak dużo palić bo LEJĄ ci wtryski sprawdz ciśnienie wtrysków. Obiawem tym jest metaliczny odgłos silnika ( jak byś uderzał młotkiem o kowadło ) a również przy dodaniu gazu mocne dymienie
[ Dodano: 2007-12-05, 19:31 ]
sprawdz rownież turbinę ( silnik mocno kopci i dużo bierze oleju ) terac jest już dużo mechaników którzy się tym zajmują, może mieć wypalone łopatki przez lanie wtrysków i słabo pompuje powietrze, silnik robi się w tedy słaby i dużo pali a jak masz turbinę wyrobioną to może zasysać olej z silnika i doprowadzić do jego uszkodzenia ( samozapłon ), naprawa turbiny w samochodach osobowych w tamtym roku to koszt okoł ba 800zł nie zależnie od marki sprawdzenie było gratis
[ Dodano: 2007-12-05, 19:31 ]
sprawdz rownież turbinę ( silnik mocno kopci i dużo bierze oleju ) terac jest już dużo mechaników którzy się tym zajmują, może mieć wypalone łopatki przez lanie wtrysków i słabo pompuje powietrze, silnik robi się w tedy słaby i dużo pali a jak masz turbinę wyrobioną to może zasysać olej z silnika i doprowadzić do jego uszkodzenia ( samozapłon ), naprawa turbiny w samochodach osobowych w tamtym roku to koszt okoł ba 800zł nie zależnie od marki sprawdzenie było gratis