gaśnie i przerywa

socan

gaśnie i przerywa

#1

Nieprzeczytany post autor: socan »

Witam wszystkich


Mam problem z astrą F 1,6 . Kupiona niedawno od począdku dzieje się tak że po naciśnięciu gazu z niskich obrotów traci moc a nawet zgaśnie dopiero gdy się wkręci na obroty to jedzie. Chciałem zrobić diagnostykę komputerową, ale nie można było połączyć się z jednostką sterującą w samochodzie [złączki wyczyszczone] można było tylko sprawdzić sonde ,która zresztą dziła. Proszęo pomoc.

ja37

V.I.P.
Posty: 6067
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Spróbuj metody na spinacz.
Na razie sprawdź, czy nie ciągnie lewego powietrza.

socan

#3

Nieprzeczytany post autor: socan »

A na czym polega metoda na spinacz?

ja37

V.I.P.
Posty: 6067
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Frost

Administrator
Posty: 3214
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:30
Imię: Przemek
Auto: Opel Astra F
Silnik: ...1.6
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Frost »

socan pisze:Witam wszystkich


Mam problem z astrą F 1,6 . Kupiona niedawno od począdku dzieje się tak że po naciśnięciu gazu z niskich obrotów traci moc a nawet zgaśnie dopiero gdy się wkręci na obroty to jedzie. Chciałem zrobić diagnostykę komputerową, ale nie można było połączyć się z jednostką sterującą w samochodzie [złączki wyczyszczone] można było tylko sprawdzić sonde ,która zresztą dziła. Proszęo pomoc.
zaloze sie ze twoj silnik to c16nz niestety sa to najbardziej niezawodne silniki opla ale znow ciezko sie z nim poloczyc jedyny narazie udany sposob to "opel tech" jesli chodzi o przerywanie to po
1 tak jak pisal ja37 sprawdz czy nie ciagnie lewego powietrza
2 sprawdz silniczek krokowy najpierw wycyzsc a jak nie to nowy
3 sprawdz pompa paliwa
4 ostatecznie uszczelka pod glowica juz leci (sprawdz jakie masz mocne przedmuch spod korka oleju i czy nie dmucha spalinami )

ODPOWIEDZ