Remont silnika C16NZ
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Dzięki za wyjaśnienie. Chce wydać nawet trochę więcej, ale mieć silnik jak nowy, a do tego mocniejszy. Myślałem nad SWAP-em, ale taka jest prawda, że jak mam zrobić SWAPa i robić remont nowego silnika to mam to w dupie. wole podłubać tego. Samo przerobienie na MPI powinno dać 100KM.
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"
którzy 15 baniek noszą w głowach"
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Wiem, ale musze coś zrobić, bo chceje mi gazowni 13 w mieście, ale ja mam ciężkąnogę. ;Ddeeper pisze:Waldazzz a zdajesz sobie sprawe ze to juz nie bedzie palilo ponizej 10 w miescie i 8 na trasie ?
Junior, C16NZ to jest 1.6Si, bo 'Si" z tego co dobrze pamiętam to single injection, czyli wtrysk jeddnopynktowy.JunioR pisze:ja na miejscu waldaza.. zaadoptował bym wtrysk od 1.6SI
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"
którzy 15 baniek noszą w głowach"
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
-
- Posty: 1399
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra C
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2004
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Byly silniki:
c16nz: 8 zaworow, SOHC, jednopunkt 75KM i jego kilka odmian na disach (X16SZ 71KM i X16SZR 75KM) itp. Nazwyane 1.6 SI (single injection lub SPI (single point injection)
c16se: 8 zaworow, SOHC, wielopunkt 100KM. Nazwyany 1.6 MPI (multi point injection)
c16xel: 16 zaworow, DOHC, wielopunkt 100KM. Nawzywany popularnie 1.6 ecotec
Teraz jednak koniec rozmowy o typach silnika 1.6 bo to nie jest cel tego tematu
c16nz: 8 zaworow, SOHC, jednopunkt 75KM i jego kilka odmian na disach (X16SZ 71KM i X16SZR 75KM) itp. Nazwyane 1.6 SI (single injection lub SPI (single point injection)
c16se: 8 zaworow, SOHC, wielopunkt 100KM. Nazwyany 1.6 MPI (multi point injection)
c16xel: 16 zaworow, DOHC, wielopunkt 100KM. Nawzywany popularnie 1.6 ecotec
Teraz jednak koniec rozmowy o typach silnika 1.6 bo to nie jest cel tego tematu
JADĄ, JADĄ, JADĄ ŚWIRY JADĄ!!!
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 lip 2007, 12:15
- Imię: Dominik
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTi 130KM/307Nm
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
chyba x nie c = x16xelKostek pisze:Byly silniki:
c16nz: 8 zaworow, SOHC, jednopunkt 75KM i jego kilka odmian na disach (X16SZ 71KM i X16SZR 75KM) itp. Nazwyane 1.6 SI (single injection lub SPI (single point injection)
c16se: 8 zaworow, SOHC, wielopunkt 100KM. Nazwyany 1.6 MPI (multi point injection)
c16xel: 16 zaworow, DOHC, wielopunkt 100KM. Nawzywany popularnie 1.6 ecotec
Teraz jednak koniec rozmowy o typach silnika 1.6 bo to nie jest cel tego tematu
Hu Hu Ha nie taka Astra Zla