Chyba problem z termostatem
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 cze 2007, 8:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Chyba problem z termostatem
Witka.Mam pytanko do osób zorientowanych w temacie.Mianowicie moja rakieta nie osiąga odpowiedniej temperatury (tak mi sie wydaje) podczas jazdy poza miastem,dłógie trasy,nie osiąga nawet 45 stopni a w korkach 90%.Czy ten typ tak ma, czy może to wina termostatu,poj.1.6 ???
Astra ma już nowego szczęśliwego kierownika
------------------------------------------------
------------------------------------------------
------------------------------------------------
------------------------------------------------
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
Mam to samo i smiem twierdzic ze TTTM. Kiedys nawet wymienialem kilka razy termostat ale to i tak nic nie dalo..
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
Moze ten typ tak ma ale zapewne nie powinien mieć. Ja walczyłem ale w końcu mi się udało. Co trzeba: przeczyszczacz do układu chłodzenia (nie agresywny na aluminium)
nowy termostat
nowy płyn
Przepis: zlac stary płyn, wlac wode+przeczyszczacz, zrobic 500 km, zlac stary plyn, zmienic termostat, wlac nowy plyn + uszlachetniacz. U mnie temperatura na trasie przy włączonym na maxa ogrzewaniu to 80 stopni. Miasto 90
nowy termostat
nowy płyn
Przepis: zlac stary płyn, wlac wode+przeczyszczacz, zrobic 500 km, zlac stary plyn, zmienic termostat, wlac nowy plyn + uszlachetniacz. U mnie temperatura na trasie przy włączonym na maxa ogrzewaniu to 80 stopni. Miasto 90
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
miałem podobny problem, temperatura rosła w korkach i włączał sie wentylator wszystko niby cacy, ale jak sie juz ruszyło to temperatura na dno prawie :/ zmieniłem termostat i płyn na zimowy i . . . jak nówka, po przejechaniu 2 km w aucie ciepło temperatura ok, mniej pali bo nie potrzebuje juz takiej ogatej mieszanki jak na niedogrzanym silniku i chłodnica sie tak nie grzeje
- fireblade9
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 22:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
odpal zimny samochód, otwórz maskę złap waż idący do chłodnicy i czekaj aż zacznie się robić ciepły. Jak się zacznie robić ciepły to idziesz do samochodu i patrzysz jaka temp pokazuje. Jak jest ok 80-100 to jest ok natomiast jak jest niżej np 40 to znaczy że termostat nie działa tak jak powinien i za szybko włącza duży obieg
do mnie termostat kompletny kosztuje 150zł tak więc nie wiem czy nie dużofireblade9 pisze:Wiec najlepiej wymien termostat wiele to nie kosztuje a mozesz wiecej zaoszczedzic niz tak jezdzac.
- fireblade9
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 22:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Mam taka sprawe. Powiedzcie mi czy w c18nz termostat jest u gory, a nie kolo rozrzadu? Tak pisza w sam naprawiam. Pisza tez ze trzeba wymienic termostat z obudowa i spuscic plyn z ukladu chlodzenia. Autko mi caly czas na ssaniu chodzi (no chyba ze stoje 10 minut temp wskoczy do gory a potem jak juz jade spada praktycznie na sam dol), ma wyzsze obroty i caly czas leci zimne ogrzewanie, no moze letnie na maks temperaturze ustawionej na gajdze. Chcialem jutro sam wymienic termostat.
Z gory dzieki za odp
Pozdro!
Z gory dzieki za odp
Pozdro!