to nie olej tylko zbyt bogata mieszanka, olej zawsze na niebieskoDomin pisze:a do tego na wysokich obrotach naprawde wysokich zaczela przydymiac na czarno
[ Dodano: 2007-11-15, 18:56 ]
sama nazwa wskazuje, uszczelniacz założony jest na prowadnicę zaworową, wygląda jak zimering który uszczelnia zawór i zapobiega przedostawaniu się oleju po nim przez właśnie prowadnice do cylindra. Jeżeli zawór ma srednicę trzonka 7 mm to nowy uszczelniacz ciasno go opasa, po przebiego 100 i więcej tyś, otwór w uszczelniaczu potrafi mieć średnice nawet 9 mm. Najlepszym sposobem na sprawdzenie stanu uszczelniaczy: zostawcie autko na wolnych obrotach na jakieś 5 min, po czym przegazujcie, jeżeli pujdzie flama niebieska z rury to na 99% uszczelniacze. A w silniku 16 V jest latwiej wymienic uszczelniacze niz w 8 V bez ściągania głowicy, ale to juz tajemnica zawodowaWaldazZz pisze:A wytłumacz mi poproszę co mają uszczelniacze zaworowe do branie oleju.