Podświetlanie popielniczki
- Geoorg
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 lis 2007, 22:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Podświetlanie popielniczki
Mam pytanie.
Czy w Astrze F jest podświetlana popielniczka a jeśli tak to gdzie i jak wymienić żarówkę?
Poza tym nie działa zapalniczka(bezpiecznik dobry).Czy ktoś wie dlaczego?
Z góry w.dzięki!!
Czy w Astrze F jest podświetlana popielniczka a jeśli tak to gdzie i jak wymienić żarówkę?
Poza tym nie działa zapalniczka(bezpiecznik dobry).Czy ktoś wie dlaczego?
Z góry w.dzięki!!
Opel Astra F Caravan 1.6 16V
otóż domyślam się, iż nie zaglądałeś od spodu być może ktoś kto miał podłączony zestaw głośnomówiący lub coś podobnego podpiał się pod kable od popielniczki
Legenda:
1 - ta strzałka pokazuje byś odkręcił tę śrubkę by dostać się do spodu popielniczki (popielniczka od zaplecza)
2 - odginając kawałek plastiku, zwinnymi rączkami i sprytnym okiem dotrzesz i zobaczysz co się święci
W skrócie napiszę, iż zapalniczkę podłącza się takim nakładanym wtykiem z plastikową końcówką
jeśli chodzi zaś o podświetlenie to.. jest to podobnie jak w środkowym pokrętle, którym ustawiasz prędkość nawiewu... - w takie gniazdko wkłada się ów żaróweczkę , a do ów gniazdka dochodzi takoważ wtyczka jak do zapalniczki ztymże mniejsza szukaj dłonią " na czuja" jak poczujesz kable idące w okolicach zapalniczki to zapaliczka.. a drugi kabelek, którym dotrzesz do podświetlenia zapalniczki znajduje się od strony nóg kierowcy... czyli kawałek za wtyczką kabla do zapalniczki :m
Ps. mam nadzieje, że nie zakręciłem - uzasadniam moją plątaninę tym, iż jest późno..
życze owocnych poszukiwań i docierania dłonią
Legenda:
1 - ta strzałka pokazuje byś odkręcił tę śrubkę by dostać się do spodu popielniczki (popielniczka od zaplecza)
2 - odginając kawałek plastiku, zwinnymi rączkami i sprytnym okiem dotrzesz i zobaczysz co się święci
W skrócie napiszę, iż zapalniczkę podłącza się takim nakładanym wtykiem z plastikową końcówką
jeśli chodzi zaś o podświetlenie to.. jest to podobnie jak w środkowym pokrętle, którym ustawiasz prędkość nawiewu... - w takie gniazdko wkłada się ów żaróweczkę , a do ów gniazdka dochodzi takoważ wtyczka jak do zapalniczki ztymże mniejsza szukaj dłonią " na czuja" jak poczujesz kable idące w okolicach zapalniczki to zapaliczka.. a drugi kabelek, którym dotrzesz do podświetlenia zapalniczki znajduje się od strony nóg kierowcy... czyli kawałek za wtyczką kabla do zapalniczki :m
Ps. mam nadzieje, że nie zakręciłem - uzasadniam moją plątaninę tym, iż jest późno..
życze owocnych poszukiwań i docierania dłonią
...ja się dołączę...chociaż pytanie trochę z innego miejsca
Chodzi o podświetlenie przycisku obiegu wewnętrznego powietrza...czy do wymiany żaróweczki wystarczy wyciągnąć przycisk czy też trzeba rozkręcać całą konsolę tak jak to ma miejsce przy wymianie żaróweczek podświetlających np.nawiewy? Ostatnio miałem problem z ogromnie mocno parującymi szybami i okazało się że winą był wciśnięty przycisk do obiegu wewnętrznego z a ponieważ żaróweczka padła to jeździłem tak ponad miesiąc
P.S. Przyznam szczerze, że te przy nawiewach to mi dalej nie świecą, bo jak zacząłem rozkręcać to utknąłem przy wymontowywaniu TID-a
Chodzi o podświetlenie przycisku obiegu wewnętrznego powietrza...czy do wymiany żaróweczki wystarczy wyciągnąć przycisk czy też trzeba rozkręcać całą konsolę tak jak to ma miejsce przy wymianie żaróweczek podświetlających np.nawiewy? Ostatnio miałem problem z ogromnie mocno parującymi szybami i okazało się że winą był wciśnięty przycisk do obiegu wewnętrznego z a ponieważ żaróweczka padła to jeździłem tak ponad miesiąc
P.S. Przyznam szczerze, że te przy nawiewach to mi dalej nie świecą, bo jak zacząłem rozkręcać to utknąłem przy wymontowywaniu TID-a
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 29 gru 2006, 12:04
- Imię: Arek
- Auto: AH Kombi '06
- Silnik: 1.9CDTI
- Lokalizacja: Socha
- Kontakt:
marfm, wystarczy wyjąć przycisk. Tylko uważaj bo tam jest mała sprężynka i jeszcze taki talerzyk, który odpowiada za prawidłowe działanie przycisku.
A TID wykręca się 2 śrubki i powoli wysuwa do przodu. Jak ciężko idzie to np pomóż sobie cienkim wkrętakiem od dołu albo złap paznokciami za pionowe słupki (co odgradzają datę od godziny).
A TID wykręca się 2 śrubki i powoli wysuwa do przodu. Jak ciężko idzie to np pomóż sobie cienkim wkrętakiem od dołu albo złap paznokciami za pionowe słupki (co odgradzają datę od godziny).
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 sie 2007, 19:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź/Londyn
- Kontakt:
- Geoorg
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 lis 2007, 22:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- deejaypawcio
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 kwie 2008, 11:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja wymontowałem całą popielniczkę, gdyz mam przepalona i uszkodzona zapalniczkę, i mam problme nie wiem jak ja zdemontować, ona cała jst otoczona plastikiem bezbarwnym aby się świeciła od zaróweczki i nie wiem w jakis sposób wymienić jej srodkowy element 9 gniazdo) i jakie kupic cyz standartowa uniwersalna bedzie pasowac czy ze wzglądu na ten plastik otaczający trzeba mieć oryginalna?
Problem twki w tym że nie wiem jak ja zdemontwoac z tego plastiku m(ramy całej popielniczki)
Wo dorzodu nie idzie, bo oracza ja plastik ktory z boku wystawiej gdyz ma wkładana zarókę więc do góry nie pójdzie , wcisnąć ją jakby dio srodka tez nie idzie bo jst obwódka która uniemożliwia jej wpadnięcie przy wciskaniu, i bądź tu mądry:(
Problem twki w tym że nie wiem jak ja zdemontwoac z tego plastiku m(ramy całej popielniczki)
Wo dorzodu nie idzie, bo oracza ja plastik ktory z boku wystawiej gdyz ma wkładana zarókę więc do góry nie pójdzie , wcisnąć ją jakby dio srodka tez nie idzie bo jst obwódka która uniemożliwia jej wpadnięcie przy wciskaniu, i bądź tu mądry:(
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 mar 2008, 17:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Tam po bokach masz takie wejścia na cienki śrubokręt. Co powoduje odkięcie bolców co są w środku. Mi niestety nie udało sie wyciągnąć całego tego środka metalowego. Prawdopodobnie od używania zapalniczki przytopiło się do tego plastiku i nie chce sie ruszyć.
A mam pytanie jak wy wyciągacie tą żarówkę. Już wiedziałem że ten bok sie rozkręca i jest dojście ale ni cholery nie udało mi sie ani nie znalazłem sposobu aby wyciągnąć z tego gniazda tą żarówkę.
A mam pytanie jak wy wyciągacie tą żarówkę. Już wiedziałem że ten bok sie rozkręca i jest dojście ale ni cholery nie udało mi sie ani nie znalazłem sposobu aby wyciągnąć z tego gniazda tą żarówkę.