szczerze ? każdy chwali to co ma bez względu jak cierpi na tym..VRx pisze:podobno nic się nie działo.
1.4 8V TURBO
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 22 paź 2007, 21:03
- Imię: Łukasz
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
IMHO chiptuning 60konnego jednopunkta to przerost formy nad treścią... przy cenach używanych silników kiedy można tanio przeszczepić 1,6, 1,8 albo i 2,0 IMHO ruszanie 14NZ dla marnych 5koni nie ma najmniejszego sensu... i tak dalej będzie to wolne auto...
Serdecznie Pozdrawiam
Astra H Z16XEP '04 77kkm
Astra H Z16XEP '04 77kkm
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
VRx no dobrze... idźmy dalej twoim tropem...fakt, używany silnik to zawsze ryzyko.
Wiadomo że na dzień dobry trzeba go rozebrać i porobić wszystkie pierdoły typu uszczelniacze paski itp itd... tak czy inaczej, IMHO lepiej władować 2000-2500 zł i mieć seryjną mocniejszą jednostkę, niż bawić się w strojenie i uturbianie słabeusza... A profesjonalne turbo niestety kosztuje znacznie więcej niż 2500 zł...
Wiadomo że na dzień dobry trzeba go rozebrać i porobić wszystkie pierdoły typu uszczelniacze paski itp itd... tak czy inaczej, IMHO lepiej władować 2000-2500 zł i mieć seryjną mocniejszą jednostkę, niż bawić się w strojenie i uturbianie słabeusza... A profesjonalne turbo niestety kosztuje znacznie więcej niż 2500 zł...
Serdecznie Pozdrawiam
Astra H Z16XEP '04 77kkm
Astra H Z16XEP '04 77kkm
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
Ja bym np. wolal kupic C20NE. Silnik jest bardzo wytrzymały, tani w kupnie i tani w uzytkowaniu. Remont tez nie drogi a za 1500 zł wyrwiesz vectre na chodzie z tym silnikiem. Zostawiasz to co potrzebne na swapa, reszte opychasz na czesci i starczy Ci jesczze na remont jak sprzedasz swoj stary silnik. Orientowalem sie w tym bo bede tak robił u siebie.
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
to, że jest wytrzymały to się zgodzę 8v to silniki nie do zarżnięcia i mało awaryjne Lecz czy tanie w utrzymaniu? watpię c20ne to wielopunkt 8v, ii jestt o rozwiercona jednostka 1.8 ( tak po krótce ) i pomimo tego, iż jest bardziej rozbudowana jak 1.8 to jest to niebo a ziemia w kosztach. 2.0 8v uznawane było jak silnik gsi, co smieszniejsze 1.8 nz był uznawany już jako Gsi ( tyle, że w kadetach ). Części są droższe, zawieszenie jest twardsze ( czyli droższe ), skrzynia ... ( choć w 1.8 i 2.0 zdarzają się takie same - mam tu na myśli f18 ).kargul pisze:Silnik jest bardzo wytrzymały, tani w kupnie i tani w uzytkowaniu
I wg mnie... jezeli ja miałbym cokolwiek wstawiac to zrobił bym następujący mod :
- C18NZ + (i teraz te rzeczy pochodza od 2.0ne, które są tanie :)i dość łatwo je dostać ) kolektor ssący, wtryski, panel wtryskowy, pompę paliwa, wiązka, wałek, kolektor wydechowy no i to tak z grubsza i co ? heh no okazuje się, że jeszcze po elektronicznym zestawieniu tego wyjdzie nam większa moc niż 2.0ne ( 115 km ma 2.0ne )
reasumując: servisujesz jak 1.8 a śmigasz jak 2.0 ( to tak w skrócie )
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
Kazdy innaczej mysli Ja tam wole oryginalny silniczek c20ne A jak bedzie za mało to wtedy cos się podłubie
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków