1.4 8V TURBO

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#21

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

nie znam tego z teori tylko praktyki i wiem co 1.8nz potrafi ;) - powiedzmy praktykuje na codzień...i te mody które podałem już konkretnie wzbogacają silnik. Można nieznacznie się przyłożyć kupując stożki zmieniając wydech + dorzucenie kolektora wydechowego :)

kargul

Astro-maniak
Posty: 1000
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostromecko
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: kargul »

JunioR, To jakbys mogl to zrob mniejwiecej zestawienie kosztow takiej przerobki ;)
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.

- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków :mrgreen:

przemula

Astro-maniak
Posty: 102
Rejestracja: 05 gru 2007, 20:33
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sadków (Wrocław)
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: przemula »

Ja zmieniałem silnik i naprawdę jeśli ktoś chce modyfikować silnik 1.4 8V aby uzyskać moc o 50 KM większą to ja sądzę, że jest szalony i trochę .... nie będę tego pisał bo sie jeszcze obrazi kolega. U mnie zestawienie kosztów w skrócie było takie.

X16XEL - sprzedany za 1400PLN
C20NE - kupiony i włożony za 1700PLN

Czyli wymiana silnika kosztowała mnie 300PLN. Moc wzrosła o 16KM, moment chyba o jakieś 20Nm, spalanie o jakieś 2l/100km, zużycie oleju stanowi obecnie jakieś 10% poprzedniego.

Daj sobie spokój z modyfikowaniem 1.4 8V. Wyjmij go, sprzedaj, kup c20ne lub c20xe włóż i będziesz bardzo zadowolony. Przez pierwsze kilka miesięcy będziesz uważał, że jeździsz torpedą, a później się przyzwyczaisz.
pozdrawiam
Przemula
Opel Astra '98 2.0 8V - mój Astrolot

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: wencik »

przemula pisze:C20NE - kupiony i włożony za 1700PLN
a tak spytam, duzo bylo roboty z wiązkami itp???
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

przemula

Astro-maniak
Posty: 102
Rejestracja: 05 gru 2007, 20:33
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sadków (Wrocław)
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: przemula »

wencik pisze:a tak spytam, duzo bylo roboty z wiązkami itp???
Silnik przekładał mi kolega, autko stało u niego tydzień czasu ale jakoś robota im sie nie paliła, a że ja miałem auto do jazdy to też śmigałem Vectrą B. Na pewno jest przy tym troszkę pracy ale jak ktoś ma doświadczenie to sobie poradzi.
pozdrawiam
Przemula
Opel Astra '98 2.0 8V - mój Astrolot

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: wencik »

a łapy przerabiali czy pasowały? mógłbyś coś więcej powiedzieć o tym? co musiales kupic?

pewnie , chlodnice, weze, pompe paliwa, chamulce??, gsi chyba tez ma inne amortyzatory,
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

przemula

Astro-maniak
Posty: 102
Rejestracja: 05 gru 2007, 20:33
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sadków (Wrocław)
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: przemula »

Ja kupiłem całą astrę GSi więc wszystkie części potrzebne miałem pod ręką. Astra to astra więc trzeba było załatwić tylko łąpę pod klimę reszta pasowała. Wcześniej był x16xel więc hamulce z przodu zostały stare ponieważ były takie same. Chłodnica została stara, pompa paliwa też stara. Amorki też zostały stare. Później założyłem z tyłu tarcze więc hamulce mam ok. Generalnie do swapa to potrzebujesz silnik z osprzętem, wiązka elektryczna, komputer, skrzynia biegów, półosie i czasami mcpersony. To jest taki podstawowy zestaw na swapa.
pozdrawiam
Przemula
Opel Astra '98 2.0 8V - mój Astrolot

kargul

Astro-maniak
Posty: 1000
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostromecko
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: kargul »

przemula, Jesli Wencik ma 1,4 to ma podobny problem jak ja. Musi zmienić też sanki i kolumny też, hamulce oczywiście..wencik, Nie warto się bawić w kupowanie części to za drogo wychodzi. Lepiej kupić całe auto przełożyć co trzeba reszte sprzedać, sprzedać swój silnik i jescze sie do przodu wychodzi ;) Ja tak bede robił. Kupuje prawdopodobnie vectre. Na 99, 9 % wszystko pasuje a są najtańsze ;) za 1200-1700 juz kupisz ;) Ostatnio była za 1700 sprowadzona vectra GT ale niestety za daleko to było i nie chciałem jechac.
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.

- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków :mrgreen:

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: wencik »

ale to ja już bym wolał oryginalną GSI kupić , moją sprzedać i cieszyć się tym że to jest GSI,ale mam juz za duzo wlozone w moja :/
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

kargul

Astro-maniak
Posty: 1000
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostromecko
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: kargul »

wencik, No niestety..cos za cos..Mi sie mojej nie oplaca sprzedawać..Jest w kiepskim stanie, na wiosne przejdzie remont i bedzie biała strzała :D Ja juz postanowiłem ;)
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.

- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków :mrgreen:

ODPOWIEDZ